مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین:

با همکاری مردم قزوین پاکیزگی شهر در عاشورا حفظ شد

۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۹:۲۴
کد خبر: ۴۶۸۵۳۷
با همکاری مردم قزوین پاکیزگی شهر در عاشورا حفظ شد
مجتبی منتظری گفت: در روز عاشورای حسینی باتوجه به پخش نذورات مختلف با همکاری مردم قزوین موفق به حفظ پاکیزگی شهر شدیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مجتبی منتظری مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قزوین اظهارکرد: عملکرد سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در حفظ پاکیزگی شهر با هدف تکریم شعائر اسلامی و محوریت عاشورای حسینی با برنامه ریزی دقیق و همکاری منظم مردم همچون سنوات گذشته در عاشورای حسینی مطلوب بود.

منتظری اضافه کرد: این سازمان با هماهنگی و برنامه ریزی های مدون و برگزاری جلسات مختلف با کلیه همکاران ستادی و عملیاتی خود و پیمانکاران خدمات شهری به استقبال این ماه عزیز رفته و تا پایان مراسم شام غریبان به نظافت وپاکسازی تمام نقاط مختلف شهر پرداخت.

وی تصریح کرد: این سازمان با قراردادن مخازن جمع آوری زباله در مقابل مساجد، تکایا و حسینیه ها و در محل تردد عزاداران از یکسو و توزیع انواع کیسه های  زباله در مساجد، تکایا و هیات های مذهبی جهت جمع آوری پسماندهای خود از سوی دیگر انواع پسماند ها و ظروف یکبار مصرف را از مخازن جمع آوری و برای دفن به مجتمع محمدآباد منتقل کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین ضمن تقدیر از همیاری پاکبانان و حامیان محیط زیست تشکل های مردم نهاد که با مساعدت خود درجمع آوری پسماندها و نظافت سطح شهر با این سازمان همکاری داوطلبانه داشتند عنوان کرد: در طول دهه اول محرم 7دستگاه خودرو پرس،3دستگاه خودرو واتر جت، 6دستگاه خودرو مخزن شوی مکانیزه،5 دستگاه تانکرآب، 5 دستگاه خودرو مکانیزه و 21 دستگاه خاور جهت جمع آوری پسماندها بکارگرفته شد.

منتظری با اشاره به نقش فرهنگ سازی در جلب هرچه بیشتر همکاری مردم با پاکبانان در حفظ نظافت شهر تاکید کرد: دراین راستا روابط عمومی این سازمان با نصب 130پلاکارد،11فیسکچر و 6داربست در مقابل اماکن متبرکه و امامزاده‌ها، تکایا، حسینیه‌ها و مساجد با مضامین حفظ پاکیزگی شهرو کمک به پاکبانان مردم را به انجام این مهم فراخواند.

وی در پایان ضمن تقدیر از تمامی عزاداران حسینی که با رعایت نظافت پیرامون خود پاکبانان این سازمان را در ارائه خدمات بهتر و بیش تر یاری کردند افزود: امیدواریم با همکاری خوب مردم، همیشه خدمتگزار شایسته ای برای آنان باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز