مدیر سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان اردبیل :

ثببت نام اینترنتی ۱۴۴هزارنفردر سرشماری نفوس و مسکن دراستان اردبیل

۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۹:۱۹
کد خبر: ۴۶۸۶۰۲
ثببت نام اینترنتی ۱۴۴هزارنفردر سرشماری نفوس و مسکن دراستان اردبیل
مدیر سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان اردبیل گفت: تاکنون در سرشماری نفوس و مسکن 144 هزار نفر از استان اردبیل به صورت اینترنتی ثبت نام کرده اند.

به گزارش برنا،

داود شایقی افزود: سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن از سوم مهرماه همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز آغاز شده و تا 24 مهرماه ادامه خواهد داشت و تاکنون 144 هزار نفر در این سرشماری ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه 11 درصد جمعیت استان اردبیل در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در اردبیل ثبت نام کرده اند بیان کرد: این آمار در کشور 15 درصد بوده که نیاز است همشهریان و روستاییان در 2 روز باقی مانده اهتمام ویژه ای به ثبت نام اینترنتی داشته باشند.

مدیر سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان اردبیل گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت میدانی نیز از 25 مهر تا 25 آبان ماه ادامه خواهد داشت و ماموران سرشماری با حضور در درب منازل خانواده ها نسبت به دریافت فرم ثبت نام اقدام و همچنین خانواده هایی را که ثبت نام نکرده اند زمینه ثبت نام آنها را فراهم کند.

شایقی بیان کرد: بیشترین ثبت نام اینترنتی در استان اردبیل به ترتیب شهرستان های اردبیل،خلخال، مشگین شهر، نیر، کوثر، نمین و سرعین بوده است.

 

نظر شما