آزادی ۱۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط خیران اردبیلی

۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۴:۲۷
کد خبر: ۴۶۸۶۰۴
آزادی ۱۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط خیران اردبیلی
با همت خیران اردبیلی و مردانی از جنس ایثار و گذشت زمینه آزادی ۱۶ زندانی جرایم غیرعمد در اردبیل فراهم شد.

به گزارش برنا،

با همت مردانی از جنس و تبار گذشت و ایثار 16 زندانی جرایم غیرعمد در اردبیل آزاد شدند و امید با همت این خیران در دل خانواده‌های این زندانیان جرایم غیرعمد زنده شد.

 

خانواده‌هایی که در پشت درهای زندان چشم امیدشان به آزادی سرپرست و زندانیان خود بودند از همت و گذشت خیران در عاشورای حسینی بسیار تشکر و قدردانی کردند و از این اقدام خیران بسیار خرسند بودند.

 

فرهنگ آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در اردبیل ترویج شود

قاسم علیزاده، خیر روستای آق بولاغ اردبیل که زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کرده بود اظهار داشت: از اینکه در ایام ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان می‌توانم ذره‌ای کار نیک برای بندگان خدا انجام دهم بسیار خوشحال هستم.

وی با اشاره به اینکه وقتی خنده را بر لبان زندانیان جرایم غیرعمد آزادی یافته و خانواده‌هایشان می‌بینم بسیار خرسند و سبک بال می‌شوم، افزود: امیدوارم فرهنگ آزادی این زندانیان جرایم غیرعمد به طور همه‌جانبه در جامعه ترویج یابد.

علیزاده تصریح کرد: اردبیلی‌ها همواره در کارهای خیرخواهانه پشگام بودند و من از خیران و مردانی که دستشان به جیب خود می‌رسد تقاضا دارم که به این امور خیر و نیک ورود یابند چرا که تنها چیزی که در این دنیا می‌ماند امور خیرخواهانه از هر فرد است.

علیزاده ضمن تسلیت عاشورای حسینی و ایام سوگواری حضرت اباالفضل‌العباس(ع) افزود: از اینکه امروز این زندانیان آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند و در این روز در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) در کنار فرزندان خود شرکت می‌کنند یک افتخار بسیار بزرگ برای من است و من افتخار می‌کنم که امروز به این کار خیرخواهانه دست زده‌ام.

آری در این روزگار مردانی هم هستند که امور خیرخواهانه و به ویژه کمک به نیازمندان را مبنای کار خود قرار داده‌اند و بدون هیچ چشم داشتی برای رضای خدا اقدام به این امور می‌کنند و باید به این مردان دست مریزاد گفت.

اردبیل که در این روزها در عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به سوگ نشسته است امروز شاهد یک رویداد بزرگ فرهنگی است و این اقدامی فداکارانه توسط خیرانی از جنس ایثار و گذشت در استان اردبیل رقم خورده است.

خیران اردبیل همیشه در امور خیرخواهانه پیشگام هستند

میریوسف سید شکری، خیر اردبیل با بیان اینکه اردبیلی‌ها در امور خیرخواهانه هموار پیشگام بوده‌اند، گفت: از اینکه امروز توانستیم لبخند و تبسم را در چهره جمعی از خانواده‌های زندانیان جرایم غیرعمد جاری سازیم بسیار خوشحال هستیم.

وی با بیان اینکه کمک به نیازمندان و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد یک افتخاری بسیار بزرگ است، افزود: ماندگاری این امور خیرخواهانه اجر و ثوابش به یک دنیا می‌ارزد و ما امیدواریم که این امور در جامعه به طور اساسی فرهنگ سازی شود.

این خیر اردبیلی تصریح کرد: روستای آق بولاغ که یکی از روستاهای حسینی و ولایی استان اردبیل بوده است همواره در امور خیر و نیک پیشگام بوده و این بار نیز جمعی از مردان این دیار در عاشورای حسینی نسبت به انجام این کار خیرخواهانه که همان آزادی جمعی از زندانیان جرایم غیرعمد باشد اقدام کردند.

سید شکری بیان کرد: اردبیل که به شهر دارالارشاد و حسینی معروف است این روزها غرق در ماتم و عزاست و ما حسینیان این خطه باید به طور عملی ادامه دهنده نهضت حسینی و عاشورا باشیم تا بتوانیم عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و حضرت اباالفضل(ع) علمدار کربلا نشان دهیم.

خیران اردبیل امروز گذشت را معنا کردند

احد بیوته، یکی از بانیان امور خیرخواهانه خیران اردبیل اظهار داشت: امروز خیران همیشه حاضر در صحنه اردبیلی کاری بسیار بزرگ انجام دادند و این خیران به صورت عملی گذشت و حمایت از نیازمندان و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را به صورتی مردانه معنا کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم اردبیل از دیرباز همیشه در کمک به نیازمندان پیشگام بودند، تصریح کرد: امیدواریم روزی برسد که دیگر شاهد نباشیم که هیچ فردی به دلیل مشکلات مالی و اقتصادی در زندان به سر می‌برد.

بیوته بیان کرد: وجود افرادی به دلیل مشکلات مالی در زندان برخی خانواده‌ها را با برخی مشکلات رو‌به‌رو کرده است و امروز با همت خیران خوشحالی به جمع این خانواده‌های چشم انتظار بازگشت و امیدواریم این کارهای خیرخواهانه در جامعه ترویج شود.

آزادی 50 زندانی جرایم غیرعمد در آینده نزدیک

قاسم علیزاده، خیر اردبیل با اشاره به اینکه تصمیم دارم به مرور زمینه آزادی 50 زندانی جرایم غیرعمد در استان را فراهم کنم، اظهار کرد: نیاز است تا در این زمینه مسئولان و خیران دیگر استان نیز اهتمام ویژه‌ای به خرج دهند تا دیگر شاهد نباشیم که هیچ زندانی جرایم غیرعمد در زندان به سر برد.

در این روز با این اقدام عظیم و حسینی‌وار خیران اردبیلی به صورت عملی مجسم شد که هنوز هم مردانی در این دیار و خطه هستند که فراخی و شادمانی خود را در لبخند و خوشحالی هم نوعان خود می‌بینند و برایشان هیچ یک از امور اقتصادی و مالی مهم نیست و تنها با خوشحالی فرزندانی چشم انتظار است که زندگی آن ها معنا می‌یابد. 

امروز در عاشورای حسینی کاری بسیار بزرگ توسط خیران استان اردبیل رقم خورد و به راستی که این مردان نشان دادند که می‌توان با کمی گذشت و ایثار کارهای بسیار بزرگی را رقم زد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز