مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی:

طرح پرداخت متمرکز مستمری بازنشستگان خراسان جنوبی اجرا می‌شود

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۲:۱۸
کد خبر: ۴۶۹۰۲۹
طرح پرداخت متمرکز مستمری بازنشستگان خراسان جنوبی اجرا می‌شود
مدیرکل تأمین اجتماعی استان خراسان جنوبی از اجرای پرداخت متمرکز مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: آن دسته از بازنشستگانی که در سال گذشته تغییری در زمان دریافت مستمری خود نداشتند، زمان دریافت مستمری آنها در این مرحله اصلاح می‌شود.

به گزارشخ برگزاری برنا، مجید درویشی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای مرحله دوم برنامه پرداخت متمرکز مستمری بازنشستگان تأمین اجتماعی، زمان پرداخت مستمری بازنشستگانی که در سال گذشته تغییر نکرده بود، اصلاح می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان خراسان جنوبی با تأکید بر عدم تغییر در زمان دریافت مستمری بازنشستگانی که در سال قبل مشمول برنامه نظام پرداخت متمرکز مستمری بودند، ابراز کرد: تاریخ پرداخت مستمری آن دسته از بازنشستگان تأمین اجتماعی که از طریق بانک‌هایی غیر از بانک رفاه کارگران پرداخت می‌شود و همچنین بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حروف "کاف" تا "ی" آغاز می‌شود؛ طی سه ماه به بیست و هفتم ماه انتقال می‌یابد.

وی افزود: این برنامه طی ماههای مهر، آبان و آذر اجرایی می‌شود و دو گروه بازنشستگانی که اعلام شد در این دوره در هر ماه مستمری خود را با حداکثر 3 روز تغییر در یافت می‌کنند.

درویشی بیان کرد: این برنامه برای برقراری عدالت در پرداخت مستمری و رفع همپوشانی‌ها اجرایی می‌شود و با تکمیل آن مستمری تمامی بازنشستگان تأمین اجتماعی از یک حساب و به صورت متمرکز پرداخت می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: طبق جدول زمانبندی مرحله دوم واریز حقوق مستمری بگیران بانک رفاه بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حرف «ک» شروع می‌شود از این پس در 23 مهرماه، 26 آبانماه و 27 آذرماه مستمری دریافت می‌کنند.

وی افزود: بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حرف «گ» و «ل» شروع می‎شود در روزهای 24 مهرماه، 27 آبانماه و 27 آذرماه مستمری دریافت می‌کنند همچنین مسمتری بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حرف «م» شروع می‌شود در روزهای 25 مهرماه، 27 آبانماه و 27 آذرماه پرداخت می‌شود.

درویشی ادامه داد: بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حرف «ن» شروع می‎شود در روز 27 ماههای مهر، آبان و آذر مستمری دریافت می‌کنند. همچنین مسمتری بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حرف «و»، «ه» و «ی» شروع می‌شود در روز 27 ماههای مهر، آبان و آذرپرداخت می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: پرداخت مستمری سایر بانکها در 23 مهرماه، 26 آبانماه و 27 آذرماه  انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز