مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی:

۱۷ هزار تن گندم تضمینی از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شد

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۵:۲۶
کد خبر: ۴۶۹۰۳۰
۱۷ هزار تن گندم تضمینی از کشاورزان خراسان جنوبی خریداری شد
مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه شبکه تعاون روستایی از طریق ۲۴ مرکز خرید در سطح شهرستانهای خراسان جنوبی از کشاورزان اقدام به خرید تضمینی گندم می‌کند، گفت: امسال هفده هزار و ۵۴۷ تن گندم تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،محسن اسفندیاری اظهار داشت: در راستای خرید تضمینی محصول گندم و حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان استان خراسان جنوبی، شبکه تعاون روستایی استان به عنوان مباشر شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 خراسان جنوبی ارائه خدمت می‌کند.

وی افزود: این شبکه از طریق 24 مرکز خرید در سطح شهرستانهای تابعه، خرید محصول گندم تولیدی کشاورزان و تولیدکنندگان را انجام می‌دهد.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: امسال 17 هزار و 547 تن گندم تضمینی، توسط مراکز خرید  تعاون روستایی از کشاورزان و تولیدکنندگان در استان خراسان جنوبی خریداری شده است.

اسفندیاری افزود: مبلغ قابل پرداخت به ازای هر کیلوگرگندم تضمینی تحویلی 12 هزار و 705 ریال است که از طرف بانک کشاورزی خراسان جنوبی به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال در مقایسه با سال قبل میزان خرید گندم تضمینی از کشاورزان در خراسان جنوبی افزایش داشته است، بیان کرد:  زمان خرید تضمینی گندم از کشاورزان خراسان جنوبی به اتمام رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز