در همایش یک روزه دماوند

محیط زیست، دستور کار اصلی همایش شوراها و دهیاران

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۹:۴۲
کد خبر: ۴۶۹۰۵۷
محیط زیست، دستور کار اصلی همایش شوراها و دهیاران
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از برگزاری همایش با رویکرد حفاظت از محیط زیست و پاکسازی و زیباسازی مناطق گردشپذیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، همایش یک روزه شوراها و دهیاران روستاها با حضور شوراهای اسلامی بخش مرکزی و دهیاران و شهرداران و شوراهای اسلامی و جمعی از مسئولین  شهرستان  دماوند برگزار گردید.

در این خصوص عباس میرزاکریمی با ابیان اینکه شوراها نماد تحقق مشارکت مدنی در جامعه محصوب می شوند، افزود: شوراها از پایه های اصلی حفظ محیط زیست محصوب شده و با ایفای اصولی نقش خود میتوانند در بسیاری از تصمیم سازی ها مشارکت فعال و بهینه ای داشته باشند.

وی  با اشاره به اینکه این همایش یک روز بیشتر به جهت هم اندیشی در خصوص  نقش و جایگاه شوراها و دهیاران در حفاظت از محیط زیست و تنوع زیستی برگزار گردید، اظهار داشت: در حقیقت مطالبه و اراده ی مردمی در پیشبرد اهداف اجتماعی از طریق حصور نمایندگان منتخب آنها در شورای های اسلامی محقق شده و از این منظر شوراها سکان داران اصلی هدایت روستاها و تحقق اهداف جامعه روستایی محسوب می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکید کرد:  بی تردید هیچ اقدام اجتماعی بدون حضور و مشارکت مردم اثربخش نخواهد بود و از این منظر همکاری مردم در حوزه محیط زیست می تواند باعث پیشگیری از انواع آلودگی ها و تخریب منابع لایزال الهی باشد.

وی در پایان از توجه مسئولین شهرستان  امام جمعه شهرستان به جهت توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت به محیط زیست تقدیر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز