رییس شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی قزوین خبر داد:

ادغام مدیریت راهداری با حمل و نقل و پایانه ها

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۳:۲۳:۲۶
کد خبر: ۴۶۹۱۵۶
ادغام مدیریت راهداری با حمل و نقل و پایانه ها
حامد مانی فر از ادغام مدیریت راهداری با حمل و نقل و پایانه ها با ابلاغ وزارت راه و شهرسازی در راستای سیاست های این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حامد مانی فر رییس شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی قزوین با اعلام این خبر گفت: با تشخیص وزیر راه و شهرسازی از این پس حوزه راهداری از اداره کل راه و شهرسازی جدا و به حمل و نقل و پایانه های استان قزوین پیوست تا این اداره پس از این با عنوان "اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای" نامیده شود.

مانی فر با اشاره به اینکه پس از این اقدامات مربوط به نگهداری راه های استان در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام خواهد شد افزود: این اقدام حسب دستور مقام عالی وزارت و با هدف متمرکز کردن فعالیت های مربوط به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان ها و حذف فعالیت های اجرایی از ادارات کل راه و شهرسازی و تمرکز در امور برنامه ریزی و نظارتی انجام شده است.

وی اضافه کرد: این اقدام زمینه را برای کاهش عملیات مداوم و روزمره راه و شهرسازی در زمینه نگهداری راه، امکان برنامه ریزی و سیاست گذاری در حوزه های ساخت و توسعه شهرها و راه ها در مجموعه راه و شهرسازی بیشتر فراهم می کند.

رییس شورای حمل و نقل قزوین با اشاره به تغییر چارت داخلی وزارتخانه و ادارات کل راه و شهرسازی استان ها تاکید کرد: نظر وزیر راه و شهرسازی و تصمیم گیرندگان در این خصوص به گونه ای است که مجموعه راه و شهرسازی با توجه به مسوولیت دبیرخانگی کارگروه و کمیسیون های مختلف برنامه ریزی و تصمیم سازی، بتواند بیشتر تمرکز و زمان خود را صرف ارائه و بررسی طرح های گوناگون جهت حرکت به سمت توسعه پایدار کند.

مانی فر ابراز کرد: امیدواریم با این اقدامات شاهد شتاب هر چه بیشتر برای تحقق اهداف و سیاست های راه و شهرسازی در کشور باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز