مدیرکل راهداری اردبیل:

عملیات راهداری در مناطق کوهستانی اردبیل افزایش می‌یابد

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۴:۲۰:۴۷
کد خبر: ۴۶۹۲۰۸
عملیات راهداری در مناطق کوهستانی اردبیل افزایش می‌یابد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده اقدامات و عملیات راهداری در مناطق برف‌گیر و کوهستانی اردبیل افزایش می‌یابد.

به گزارش برنا، علی رحمتی مدیر صبح امروز در دیدار با فرماندار شهرستان نیر اظهار داشت: با انتقال وظایف راهداری از راه و شهرسازی به حمل و نقل و پایانه‌ها و تشکیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باید فعالیتها در این حوزه توسعه و گسترش یافته و خدماتی شایسته و مناسب به مردم ارائه دهیم.

وی گفت : با توجه به اینکه وظیفه نگهداری راهها, حفظ حریم راهها و فعالیتهای در این حوزه به این اداره کل محول شده است در حال حاضر با اولویت آماده‌سازی و تجهیز ماشین‌آلات و نیروی انسانی مورد نیاز برای اکیبهای راهداری به حضوری مستمر و مقتدرانه در مناطق کوهستانی و برف‌گیر استان تلاش می‌کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: با وجود اینکه با مشکل کمبود اعتبار مواجه هستیم اما انجام کار را یک وظیفه می‌دانیم و انتظار می‌رود تا فرماندار شهرستان نیر با تخصیص اعتبار مورد نیاز,  ما را در انجام وظیفه و خدمت به مردم منطقه و استان یاری کنند.

فرماندار شهرستان نیرهم در این دیدار با قدردانی از عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیان کرد: تلاش می‌کنیم در تخصیص اعتبار با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و با توجه به اولویت و نیاز منطقه به ویژه در حوزه راهداری برای شهرستان نیر اقدام کنیم.

مهدی احمدی افزود: با توجه به شناختی که از مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان داریم به یقین در انجام وظایف مشکلی به وجود نخواهد آمد و در این زمینه در سطح شهرستان نیر مساعدت و کمکهای لازم را انجام می‌دهیم تا شاهد خدمات‌رسانی هر چه بهتر این دستگاه به مردم در سطح جاده‌ها باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز