معاون کمیته امداد استان اردبیل:

کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری استان اردبیل ۴۱ درصد افزایش یافت

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۴:۵۷:۰۳
کد خبر: ۴۶۹۲۳۳
کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری استان اردبیل ۴۱ درصد افزایش یافت
معاون کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری استان در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش برنا،معاون کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری استان در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۱ درصد افزایش یافته است.

صفر توحیدی در جلسه بررسی میزان جلب مشارکت‌های مردمی در ماه محرم برای کمک به نیازمندان در اردبیل اظهار داشت: طرح اطعام حسینی در مساجد و حسینیه‌های استان با حضور و مشارکت پرشور خیران همچنان در حال برگزاری است و خیران اردبیلی بیش از 4 میلیارد ریال در قالب طرح احسان حسینی در دهه نخست ماه محرم به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان کمک کردند.

وی با بیان اینکه عمده مساعدت‌های مردم نیکوکار به صورت غذای گرم، سبد غذایی و برپایی سفره اطعام دسته جمعی بین نیازمندان توزیع شده است، تصریح کرد: طرح احسان حسینی به منظور تقویت و ترویج فرهنگ انفاق در جامعه و ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

توحیدی بیان کرد: برگزاری این طرح تا پایان ماه صفر ادامه داشته و نیکوکاران می‌توانند در قالب طرح احسان حسینی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دفاتر کمیته امداد یا مراکز نیکوکاری تحویل دهند تا در اسرع وقت بین اقشار آسیب پذیر توزیع شود.

وی با بیان اینکه 25 مرکز نیکوکاری آماده دریافت صدقه و نذرهای مردمی در ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران باوفایش هستند، افزود: کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 41 درصد افزایش داشته به طوری که مردم خیر استان امسال بیش از 20 میلیارد ریال به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند که این امر بیانگر افزایش روزافزون اعتماد عمومی به این مراکز است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه حامیان طرح اکرام 150 سبد غذایی را بین خانواده‌های ایتام تحت تکفل خود توزیع کردند، اظهار داشت: ارزش ریالی این کمک‌ها بیش از 100 میلیون ریال ارزیابی شده است.

توحیدی با اشاره به اینکه در اقدام خیرخواهانه دیگری نیز حامیان نیکوکار به یاد یاران با وفای امام حسین(ع) 72 نفر از فرزندان معنوی خود را به مشهد مقدس اعزام کردند، افزود: حامیان برای اعزام ایتام تحت تکفل خود که برای نخستین بار راهی بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) می‌شدند افزون بر 200 میلیون ریال مساعدت کرده‌اند.

وی بیان کرد: نزدیک به 12 هزار حامی در قالب طرح اکرام بیش از 4 هزار یتیم و فرزندان خانواده‌های تحت حمایت مشمولان طرح محسنینرا تحت تکفل خود قرار داده‌‌اند که حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در 6 ماهه نخست امسال بیش از 29 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به جذب 2 هزار و 178 حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین تصریح کرد: این حامیان تکلف 2 هزار و 594 یتیم و فرزندان مشمول طرح محسنین را بر عهده گرفته‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز