استاندار سیستان وبلوچستان؛

طرح ایجاد منطقه آزاد سیستان با جدیت پیگیری می‌شود

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۱:۴۳
کد خبر: ۴۶۹۳۳۶
طرح ایجاد منطقه آزاد سیستان با جدیت پیگیری می‌شود
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نماینده‌های سیستان و بلوچستان در زمینه پیگیری طرح ایجاد منطقه آزاد سیستان ضعیف عمل کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی‌اوسط هاشمی پیش از ظهر دیروز در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان سیستان و بلوچستان، با اشاره به هجمه‌ها علیه خواست مردم منطقه سیستان برای راه‌اندازی منطقه آزاد اظهار داشت: کسانی که ادعای حمایت از حقوق مردم را دارند، تاکنون حتی یک نطق در دفاع از لایحه منطقه آزاد سیستان نداشته‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به‌منظور تصویب لایحه تاکنون با رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و مرکز پژوهش‌های مجلس دیدار داشته‌ام و توضیحات زیادی در مورد ضرورت ایجاد منطقه آزاد سیستان توضیحاتی به آنها ارائه شده است.

هاشمی اظهار داشت: از معاون اول رئیس جمهور درخواست کردم جلسه فوق‌العاده تدبیر برای دفاع از لایحه ایجاد منطقه آزاد سیستان در مجلس گذاشته شود و به اعضای جلسه هم پیشنهاد شده است.

وی تصریح کرد: در چندین جلسه در شورای عالی مناطق آزاد برای دفاع از نقشه‌ها و ضمائم حضور داشتم و کارشناسان دبیرخانه شورا محدوده طرح را از نزدیک بررسی و نقشه‌ها را دیده‌اند، ولی عده‌ای برای شانه خالی کردن از بار مسئولیت بهانه می‌آورند که نقشه‌های لایحه تکمیل نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز