شهردار منطقه ۲۱ عنوان کرد؛

بخشودگی ۵۰تا۷۰درصد از جرایم دیرکرد عوارض نوسازی به شهروندان

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۰:۱۷:۴۵
کد خبر: ۴۶۹۵۱۰
بخشودگی ۵۰تا۷۰درصد از جرایم دیرکرد عوارض نوسازی به شهروندان
شهردار منطقه غرب تهران از اعطای تسهیلات تشویقی به پرداخت کنندگان نقدی مطالبات شهرداری ،بخشودگی جرایم دیرکرد عوارض نوسازی به شهروندان ورودی غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران ،جمال بافرانی بابیان اینکه به استناد مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر تهران، چنانچه بدهکاران عوارض نوسازی در شهر تهران بدهی معوقه سالهای گذشته خود را به طور یکجا پرداخت نمایند نسبت به اعطای مزایا و تسهیلات تشویقی به میزان حداکثر70% جرائم دیرکرد به آنان اقدام می شود.

وی درباره زمان و نحوه اعطای این تسهیلات یاد آور شد مدت اجرای این مصوبه محدود می باشد وشهروندان تهرانی می توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی شهرداری تهران به نشانی  www.tehran.ir   و پرتال اداره کل تشخیص و وصول درآمد به نشانی http://daramad.tehran.ir،ادارات درآمد شهرداری های مناطق 22گانه و یا نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک شهر، نسبت به پرداخت عوارض و جرائم خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد:این مصوبه شامل مودیانی است که تا پایان سال 1394 نسبت به پرداخت عوارض اقدام نکرده اند که با ابلاغ این تسهیلات، امکان بهره مندی از 50تا70درصد تسهیلات جرائم دیرکرد عوارض نوسازی فراهم شده است ضمنا مشمول شدن این تسهیلات فقط برای مودیانی است که تا تاریخ 30/9/1395 عوارض سالجاری را نیز پرداخت کنند.

شهردار این منطقه اظهار داشت:تمامی مودیان،تاپایان آذرماه فرصت بهره مندی از تسهیلات فوق را دارند و ذینفعان می توانند با مراجعه به ادارات درآمد مناطق 22گانه شهرداری تهران و دفاتر خدمات الکترونیک شهر، نسبت به پرداخت بدهی و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

بافرانی در پایان افزود: شهروندانی که در عوارض نوسازی بدهکار هستند اگر به شهرداری مراجعه کرده و نسبت به پرداخت نقدی عوارض خود اقدام کنند بین 50تا70درصد از جریمه دیرکرد آنها بخشیده می شود و این تسهیلات بر اساس عوارض پسماند مسکونی و غیر مسکونی محاسبه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز