مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین خبر داد:

عملیات عمرانی توسعه ترمینال آزادگان قزوین در مراحل پایانی

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۳:۵۲
کد خبر: ۴۶۹۵۸۶
عملیات عمرانی توسعه ترمینال آزادگان قزوین در مراحل پایانی
علی محمدحسینی از قرار گرفتن عملیات عمرانی توسعه ترمینال آزادگان قزوین در مراحل پایانی با تدابیر سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی محمدحسینی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: عملیات عمرانی اتمام پروژه نیمه تمام توس با موضوع توسعه ترمینال آزادگان قزوین با 85درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی قرار دارد.

محمدحسینی افزود: در سال گذشته 70درصد از عملیات عمرانی این پروژه اجرایی شده است که 30درصد باقی مانده آن در سال جاری در دست اجرا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در سال جاری برای عملیات اجرایی پروژه توسعه ترمینال آزادگان قزوین 4میلیارد ریال هزینه خواهد شد اذعان کرد: اکنون عملیات عمرانی خاکبرداری، تسطیح، زیرسازی و حصار دور محوطه، دیوارکشی و مسیر دسترسی به پایانه به پایان رسیده و عملیات آسفالت و سایر اقدامات پایانی در دست اجراست.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین تصریح کرد: پیش بینی می شود عملیات عمرانی باقی مانده در سال جاری تا پایان سال به اتمام برسد.

محمدحسینی گفت: این پروژه به منظور افزایش ظرفیت پارکینگ اتوکارها و همچنین ایجاد واحدهای خدماتی از جمله مکانیکی و تعویض روغنی در برنامه کاری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه توسعه ترمینال آزادگان قزوین 8هزار مترمربع زمین به فضای این ترمینال افزوده خواهد شد.

این مقام مسوول اضافه کرد: توسعه ترمینال آزادگان شهر قزوین در راستای افزایش ارائه خدمات به شهروندان در دستور کار قرار گرفته و این مجموعه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا این پروژه سریع تر به پایان برسد.

محمدحسینی بیان کرد: در عملیات اجرایی این پروژه توسعه ارائه خدمات در فضاهای تعمیرگاه و پارکینگ پیش بینی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز