رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد:

پرداخت ۶هزار میلیارد تومان تسهیلات در طرح بهین یاب

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۰:۰۴
کد خبر: ۴۶۹۶۱۸
پرداخت ۶هزار میلیارد تومان تسهیلات در طرح بهین یاب
ولی الله سیف گفت: به منظور کمک به تولید، اشتغال و رونق اقتصادی تاکنون ۶هزار میلیارد تومان تسهیلات به تولیدکنندگان و کارآفرینان در طرح سامانه بهین یاب پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی که برای انجام سفر یکروزه به قزوین آمده بود در خلال بازدید از چند واحد صنعتی نیمه فعال و مشکل دار استان قزوین اظهار کرد: با اجرای طرح سامانه بهین یاب گام اساسی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و کمک به اشتغال کشور برداشته شده که در این راستا 6هزار میلیارد ریال به واحدهای تولیدی حائز شرایط پرداخت شده است.

سیف افزود: کمک به راه اندازی واحدهای راکد و متوقف شده و واحدهایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰درصد و نیز واحدهای کوچک و متوسط از رویکردهای دولت است که با جدیت پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: طرح بهین یاب در راستای اقتصاد مقاومتی و فعال کردن ظرفیت های موجود در بخش صنعت و کشاورزی عملیاتی شده است که با تشکیل جلسات مستمر وضعیت عملیاتی شدن طرح ها و کمک های دولتی پیگیری می شود.

رییس کل بانک مرکزی درخصوص مجتمع بزرگ گوشت زیاران  یادآور شد: در بازدید از مجتمع بزرگ گوشت زیاران که بیش از ده سال است تعطیل شده، با ظرفیت های قابل توجه این مجموعه آشنا شده و آمادگی داریم برای فعال شدن و بازگشت به چرخه تولید اعتبارات لازم را تامین کنیم.

سیف بیان کرد: مجموعه زیاران قادر است بخش مهمی از نیاز گوشتی کشور را تامین کند که در راستای فعال کردن این گونه واحدها امیدواریم بتوانیم اعتبارات مورد نیاز آنها را فراهم کنیم.

وی افزود: این مجموعه با تولید ۲۲هزار تن گوشت در سال و ظرفیت ۴۹۰هزار راس دام سبک و سنگین با اشتغال زایی بیش از ۷۰۰نفر می تواند در اقتصاد کشور نیز نقش مهمی ایفا کند بنابراین بازسازی و فعال شدن آن در اولویت قرار خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز