مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

وجود یک هزارو ۹۵۱انجمن اولیاو مربیان فعال در مدارس استان

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۶:۰۱
کد خبر: ۴۶۹۶۳۹
وجود یک هزارو ۹۵۱انجمن اولیاو مربیان فعال در مدارس استان
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با تبریک هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان از وجود یک هزارو 951انجمن اولیاو مربیان فعال در مدارس لرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، گودرز کریمی فر افزود : در سال تحصیلی گذشته دو هزارو 155کارگاه آموزشی در مدارس برگزار شد که 34هزارو 917نفر از والدین دانش آموزان در آن شرکت کردند .

وی  در ادامه به طرح سلسله سخنرانی های  تخصصی و علمی  در مدارس هم اشاره کرد و افزود : دو هزارو 550سخنرانی تخصصی با موضوعات مرتبط با تعلیم و تربیت فرزندان و آموزش خانواده ها با شرکت 42هزارو 280 نفر از والدین برگزارشد .

وی به توزیع مجلات پیوند در مدارس با هدف دانش افزایی و بالابردن سطح آگاهی والدین اشاره کرد و گفت : یک هزارو 464اشتراک مجلات پیوند هم توسط مدارس دوره های مختلف تحصیلی انجام شد که به صورت ماهانه توزیع می شود .

کریمی فر به راه اندازی 8 مرکز خدمات مشاوره و آموزش خانواده در سطح استان اشاره و تصریح کرد : در سال تحصیلی گذشته یک هزارو 443مورد جلسه مشاوره خانوادگی ، 237مورد تحصیلی ، 680مورد مشاوره اجتماعی  در این مراکز ثبت شده است .

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پایان سخنان خود به نقش محوری انجمن اولیاو مربیان در پیشبرد اهداف کلان تعلیم و تربیت اشاره کرد و افزود : موفقیت آموزش و پرورش به تعامل مثبت و سازنده اولیاو مربیان بستگی دارد و مدیران باید تلاش کنند تا بستر مشارکت و حضور والدین را در فرایند تعلیم و تربیت دانش آموزان فراهم کنند . 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز