امحا یک و نیم تن پفک غیر قابل مصرف

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۲:۳۲
کد خبر: ۴۶۹۸۲۴
بیش از یک تن پفک غیر قابل مصرف و غیر بهداشتی در شهرستان مهاباد امحاء شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، کارشناس مسئول بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت مهاباد گفت: در پی اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی توسط بازرسین بهداشت محیط مقدار تقریبی یک و نیم تن پفک غیر مجاز و غیر قابل مصرف به ارزش 60 میلیون ریال که در طول چند ماه گذشته کشف و ضبط شده بود معدوم گردید.

وی اضافه کرد: این مقدار مواد غذایی به دلیل تقلبی بودن و فقدان مشخصات ۹ گانه و فاسد شدن به علت رعایت نکردن شرایط نگهداری توقیف شده بودند و در صورت مصرف می توانست سلامتی شهروندان را با تهدید مواجه کند.

مهندس امینی گفت: این مقدار پفک به ارزش 60 میلیون ریال با اخذ مجوز از مقام قضایی و با حضور نماینده دادستان این شهرستان امحاء و از بین برده شد.

وی از شهروندان خواست از خرید مواد غذایی فاقد شرایط 9 گانه بسته بندی شده خودداری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن 42442250 واحد بهداشت محیط مهاباد تماس و یا با شمار تلفن رایگان 190 بهداشت محیط وزارت بهداشت تماس گرفته و موارد تخلف را اطلاع دهند.

شایان ذکر است شرایط 9 گانه شامل نام محصول ، نام و آدرس کارخانه تولید کننده ، شماره پروانه ( ساخت یا کد بهداشتی )،سری ساخت ، تاریخ تولید و انقضاء ، وزن ، شرایط نگهداری ترکیب و فرمول فرآورده ، جمله ساخت ایران می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز