مدیرکل ورزش و جوانان قزوین:

باید از هفته تربیت بدنی برای ترویج ورزش بهره برد

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۹:۳۹:۲۹
کد خبر: ۴۷۰۰۰۷
باید از هفته تربیت بدنی برای ترویج ورزش بهره برد
محمد مشهدی آقایی گفت: هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های ورزش است و باید از این هفته در جهت ترویج ورزش بهره برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان قزوین ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش بیان کرد: هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های والای ورزش در تمامی زمینه ها و همچنین ترویج این اصل مهم در زندگی است.

مشهدی آقایی اذعان کرد: امروزه ورزش در تمامی ابعاد و زمینه های زندگی نقش مهمی ایفا می کند که باید با برنامه ریزی دقیق و منسجم زمینه شناسایی ظرفیت های بالای این عرصه خطیر را برای آحاد ملت فراهم کرد.

وی ادامه داد: برای گرامیداشت این هفته برنامه های مختلفی در تمامی زمینه های ورزشی، فرهنگی، اخلاقی و تربیتی پیش بینی کرده ایم که غبارروبی مزار شهدای والامقام و تجدید میثاق با آرمان های والای شهیدان و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خیمنی(ره)، دیدار منتخبان جامعه ورزش با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، میزبانی مسابقات ورزشی کارمندان دولت در رشته های دارت و طناب کشی، برگزاری مسابقات ورزشی در تمامی رشته ها در 2بخش آقایان و بانوان از جمله آنهاست.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین اضافه کرد: گلباران و غبارروبی مزار شهیدان، دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار، برگزاری نشست شورای ورزش استان به ریاست استاندار قزوین؛ افتتاح نمایشگاه عکس شهدای ورزشکار استان با حضور مسوولین ارشد استانی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام می باشد.

مشهدی آقایی در خاتمه بیان کرد: برگزاری همایش های ورزش صبحگاهی در بوستان های استان و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در رشته های مختلف از دیگر برنامه های پیش بینی شده به منظور گرامیداشت هفته تربیت بدنی در استان محسوب می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز