هفته تربیت بدنی در لرستان ؛پلدختر

لزوم تقویت اخلاق در ورزش /ضعف مالی مانع از حضور جوانان ورزشکار در رقابت های ورزشی نشود

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۲:۱۲
کد خبر: ۴۷۰۲۱۹
لزوم تقویت اخلاق در ورزش /ضعف مالی مانع از حضور جوانان ورزشکار در رقابت های ورزشی نشود
به مناسبت هفته تربیت بدنی رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان پلدختر و همچنین روسا و اعضای هیات های ورزشی این شهرستان با امام جمعه پلدختر دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،به مناسبت هفته تربیت بدنی رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان پلدختر و همچنین روسا و اعضای هیات های ورزشی این شهرستان با امام جمعه پلدختر دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه پلدختر گفت: مهم ترین و محوری تریین مقوله در ورزش اخلاق است و این مهم باید تقویت شود.

“حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری” افزود: مشکلات مالی و عدم تمکن ورزشکاران از جمله چالش های ورزش است و باید اداره ورزش و جوانان شهرستان زمینه ای فراهم کند مردم به سمت ورزش گرایش شان کمرنگ نشود.

وی با بیان اینکه اغلب ورزشکاران شهرستان متعلق به قشر متوسط و ضعیف جامعه از لحاظ مالی هستند،اظهار داشت: باید فرهنگ و زمینه ای ایجاد شود تا خیرین و متمکنین به بحث حمایت از ورزش شهرستان ورود پیدا کنند.امام جمعه پلدختر گفت: در بحث خصوصی سازی باید به سمتی حرکت شود تا ورزش متضرر نشود.

وی ادامه داد: دولت باید زمینه ای فراهم کند تا ورزشکاران ما به دلیل عدم تمکن مالی از ورزش گریزان نشوند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری اظهار داشت: باید به سمتی حرکت شود تا ضعف مالی مانع از حضور جوانان ورزشکار در رقابت های ورزشی نشود .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدختر هم در ابتدای این دیدار باتشریح برنامه های هفته تربیت بدنی گفت:هم اکنون 36هیات ورزشی در شهرستان وجود دارند که از این تعداد 20هیات فعال هستند.”

علی محمد نورعلیوند ” افزود: در شهرستان پلدختر 5هزار ورزشکار سازمان نیافته وجود دارد که از این تعداد هزار و 100نفر ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده هستند.

وی تصریح کرد: ورزش پلدختر یکی از قطب های اصلی ورزش در لرستان هستند به طوری که وجود قهرمانان ارزنده ای از شهرستان در اردوهای ملی کشتی و فوتبال ، کاراته،معلولین و ورزش بانوان نشان می دهد استعدادهای بسیار خوبی در این شهرستان هستند که در صورت حمایت می توانند در عرصه بین المللی توانمندیهای خود را نشان دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدخترگفت: نزدیک به یک میلیارد و 100میلیون تومان امسال در جوزه ورزش هزینه خواهد شد.وی گفت: 850میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در شورای برنامه ریزی شهرستان برای تکمیل استخر شنا اختصاص پیدا کرده است.

نورعلیوند ادامه داد: پروژه استخر شنا 90درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: 400میلیون ریال نیز برای تعمیر و تجهیزات در حوزه ورزش شهرستان هزینه شده که از مهم ترین اقدامات می توان به تجهیز خوابگاه ورزشی با 50تخت و امکانات رفاهی و همچنین نصب نیمکت های ورزشی زمین فوتبال و رنگ آمیزی سالن های ورزشی اشاره کرد.

خبر:عباس دارایی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز