مشاور وزیر کشور در قزوین:

عملکرد حراست ها در رضایتمندی مردم موثر است

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۹:۰۵
کد خبر: ۴۷۰۲۶۷
عملکرد حراست ها در رضایتمندی مردم موثر است
ابراهیم شوشتری گفت: افزایش رضایتمندی مردم از نظام از وظایف حراست هاست و به عبارتی عملکرد این واحدها می تواند نقش موثری در جلب رضایت مردم ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ابراهیم شوشتری مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت کشور در همایش توجیهی- آموزشی حراست های تابعه استانداری قزوین که در سالن جلسات باغستان جهادکشاورزی برگزار شد با اشاره به اینکه تصمیم گیری حراست ها مبتنی بر واقعیت ها باشد عنوان کرد: مجموعه حراست از وسعت و دامنه کاری زیادی برخوردار است و نباید وظایف و ماموریت های های این واحدها محدود فرض شود.

شوشتری بیان کرد: مردم در نظام جمهوری اسلامی جایگاه و نقش مهمی در عرصه های مختلف دارند و این مردم بودند که نقش اصلی را در شکل گیری انقلاب و استمرار آن در مقاطع مختلف با محوریت و نقش بی بدیل رهبری ایفا کردند.

وی تصریح کرد: حضرت امام نسبت به حضور مردم توجه جدی داشت بنابراین رضایت مردم یک اصل مهم و اساسی برای حضور همیشگی آنها در پشتیبانی از نظام و انقلاب است.

این مقام مسوول گفت: حراست ها در سازمان از جمله واحدها و مراکزی هستند که در جهت ایجاد رضایت مردم نقش دارند.

شوشتری اضافه کرد: رضایت مردم به خصوص در شهرداری ها از اهمیت بالایی بر خوردار است و یکی دیگر از محیط های مرتبط با استانداری، بخشداری ها هستند که محل مراجعات مردم می باشند که بحث  تکریم ارباب رجوع در آن ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

وی ادامه داد: مردم ارتباطات زیادی داشته و در حال رفت و آمد در سازمان ها و ادارات هستند که به همین دلیل هم تکریم آنها با رویکرد رضایتمندی اهمیت زیادی دارد.

مشاور وزیر کشور بیان کرد: مدیران در این محیط ها باید نسبت به انجام کارهای مردم توجه ویژه ای داشته و ارتباط درستی برقرار کنند که کارکنان حراست در این موضوع نقش مهمی را ایفا می کنند.

شوشتری اضافه کرد: حراست ها در ارتباط با مردم باید رفتار مناسب و نظارت ویژه ای داشته باشند. تا کارها به خوبی پیش رود.

وی عنوان کرد: نباید نیروهای انسانی در سازمان ها به مشکل برخورد کرده و به سمت فساد گرایش پیداکنند چراکه این نیروها سرمایه سازمان ها هستند که نظام برای تربیت آنها هزینه پرداخت کرده است.

رییس مرکز حراست وزارت کشور گفت: یکی از وظایف حراست ها دقت و توجه نسبت به محیط پیرامون و پیشگیری از ایجاد مسائل سیاسی و قومی بویژه در ایام انتخابات می باشد که در این زمینه لازم است حراست ها جایگاه مستقل خود را حفظ کنند.

شوشتری ابراز کرد: در زمان انتخابات باید فضایی ایجاد شود که هم رقابت خوب و هم مشارکت مردم را داشته باشیم که حراست ها در این موضوع نقش مهم و نظارتی را ایفا می کنند.

وی عنوان کرد: کارکنان حراست ها باید حضور خلاقانه ای در محیط ها داشته باشند و از طرفی هم حراستی موفق است که بیش از دیگران از خود مراقبت کرده و تصمیم گیری های آن مبتنی بر واقعیت ها باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز