با رایزنی راه و شهرسازی قزوین صورت گرفت؛

موافقت وزارت راه و شهرسازی با ارتقای امکانات جاده الموت

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۰:۲۳
کد خبر: ۴۷۰۲۶۸
موافقت وزارت راه و شهرسازی با ارتقای امکانات جاده الموت
با رایزنی های انجام شده توسط اداره کل راه و شهرسازی قزوین با وزیر راه و شهرسازی، عباس آخوندی موافقت خود را جهت ارتقای امکانات موجود در جاده الموت اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در پی بازدید هفته گذشته مهندس حسن نیا معاون راهداری وزارت راه و شهرسازی و مکاتبه حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی قزوین دستور ارتقای سطح امکانات در جاده الموت توسط عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی صادر شد.

پس از این بازدید و تاکید بر لزوم حفظ راه ها به عنوان سرمایه های ماندگار، حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی قزوین طی مکاتبه ای با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی خواستار صدور دستورات لازم در این خصوص شد که در پی آن آخوندی موافقت خود را با این قضیه اعلام کرد.

حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به بازدید وزیر از منطقه و همچنین ویژگی های خاص طبیعی، جغرافیایی، تاریخی و گردشگری الموت در این خصوص گفت: با توجه به بازدیدهای فنی و کارشناسی از مسیر موجود، مطالعه مسیر برای طراحی تاسیسات بین راهی، تابلوها و بهبود برخی مشخصات فنی نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه می باشد.

مانی فر ادامه داد: همچنین ترمیم و بهسازی روکش آسفالت مسیر نیز نیازمند تامین اعتبار است که در صورت تخصیص این اعتبار قطعا منجر به ارتقای سطح سرویس جاده موجود خواهد شد.

گفتنی است دکتر آخوندی با تاکید بر اهمیت این محور و بازدید مهندس حسن نیا لزوم انجام اقدامات لازم را به رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ابلاغ نموده است.

نظر شما
نظرات
اسماعیل تقوایی شهرکی
|
-
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
0
0
درود بر بزرگ مرد الموت جناب دکتر بی نیاز خداوند حفظتان کند
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز