به مناسب فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش

پیام تبریک مدیرعامل باشگاه شهباز ایرانیان مهر

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۵۷:۱۵
کد خبر: ۴۷۰۳۲۵
پیام تبریک مدیرعامل باشگاه شهباز ایرانیان مهر

به گزارش خبرگزاری برنا، جواد تارپور، مدیرعامل باشگاه شهباز ایرانیان مهر، به مناسب فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش پیام تبریکی صادر کرد

متن این پیام به شرح ذیل است:

«26 مهر الی 2 آبان» به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش، نامگذاری شده است.

این هفته فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.

فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را به عموم ورزشکاران، جامعه ورزش به ویژه مدیر و کارکنان اداره ورزش و امور جوانان و تمامی کسانی که در پیشبرد ورزش کشور سهمی را بر عهده دارند، تبریک عرض می نمایم.

بی شک ورزش کشور با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده، از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم، می توان شاهد حضور پر رنگ و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور  این دیار در عرصه رقابت های ملی و بین المللی بود.

ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی امروز دارد.

ورزش رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس ورزش وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود.

از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرار گیرد.

توفیق و سربلندی جامعه ورزشی کشورمان به خصوص ورزش فوتبال را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز