مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان‌جنوبی:

خرید تضمینی ۱۷.۵هزار تن گندم از کشاورزان خراسان جنوبی

۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۶:۲۶
کد خبر: ۴۷۰۵۷۵
خرید تضمینی ۱۷.۵هزار تن گندم از کشاورزان خراسان جنوبی
مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان‌جنوبی گفت: طی امسال بیش از 17.5 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا،محسن اسفندیاری:17 هزار و 547 تن محصولات گندم تضمینی توسط 24 مرکز خرید شبکه تعاون روستایی از کشاورزان و تولیدکنندگان خریداری شده است.

وی افزود: در راستای خرید تضمینی محصول گندم و حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان سخت‌کوش، شبکه تعاون روستایی استان بعنوان مباشر، شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 خراسان‌جنوبی در این خصوص ارائه خدمت کرده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان تصریح کرد: این شبکه از طریق مراکز خرید خود در سطح شهرستان‌های تابعه آماده خرید محصول گندم تولیدی کشاورزان و تولید کنندگان بوده‌اند.

اسفندیاری یادآور شد: مبلغ قابل پرداخت به ازای هر کیلوگرم گندم تضمینی تحویلی 12 هزار و 705 ریال تعین شده که از طرف بانک کشاورزی به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

وی بیان کرد: اولین خرید تضمیمی گندم در استان خردادماه بوده که این پروسه تا شهوریر ماه ادامه داشته است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان با اشاره به افزایش خرید تضمینی گندم در استان افزود: با توجه به خشکسالی‌های پیاپی در استان و کاهش نزولات جوی اما به همت کشاورزان استان کشت گندم بیشتر و خرید تضمینی نیز بیشتر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز