حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری اظهار داشت:

بهترین راه رشد و تعالی، سرزندگی،حس اعتماد در ورزش و مراکز ورزشی می باشد

۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۳۴:۵۲
کد خبر: ۴۷۰۶۰۷
بهترین راه رشد و تعالی، سرزندگی،حس اعتماد در ورزش و مراکز ورزشی می باشد
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری امام جمعه محترم شهرستان ملارد در پیامی هفته تربیت بدنی وورزش را تبریک گفت.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری درپیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

حسینی تصریح کرد:هفته تربیت بدنی و ورزش که نمایانگر جوانمردی، مروت و مردانگی،آزادگی و عزت است خدمت همه ورزشکاران عزیز،مربیان زحمتکش و تمامی کسانی که در این عرصه زحمات فراوان میکشند تبریک عرض نموده و به نوبه خود از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر میکنم.

حسینی تصریح کرد: اسلام توجه ویژه ای به سلامت جسم دارد،انشالله در کنار تربیت جسم توجه به تربیت روح شود که اگر این بال"جسم و روح" در کنار هم تربیت شده و رشد کند مطمعنا" یک انسان سالم ،مفید و موثری تحویل جامعه خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین در خصوص عملکرد اداره ورزش و جوانان اظهار داشت: بی شک با حضور صیفوری بعنوان رئیس اداره ورزش و جوانان آرامش و سرزندگی خاصی در سطح شهرستان حاکم شده و پیشرفت خاصی در ورزش و عملکرد هیات های ورزشی شهرستان اتفاق افتاد و حضور ورزش در میادین،مراکز و مجموعه ها قابل تقدیر است و انشالله روزی فرا برسد که ما در همه زمینه ها پیشرفتی روزافزون داشته باشیم.

از طرفی از مسئولین انتظار می رود با توجه به جمعیت جوان در سطح شهرستان و کمبود سرانه ورزشی و زیرساخت های ورزشی که در شان جوانان ما نیست جهت بهبود این وضعیت و بالا بردن سرانه ورزشی و تجهیز سالن های ورزشی تمهیدات ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین در خصوص ورزش و جوانان اظهار داشت:جوان ها باید از فرصت استفاده کنند .بهترین راه رشد و تعالی، سرزندگی،حس اعتماد در ورزش و مراکز ورزشی می باشد.

بدون شک ورزش می تواند زمینه پیشگیری از ناهنجاریهای جامعه را فراهم کند.لذا مراکز ورزشی بهترین مکان برای تقویت جسم سالم و روحیه نشاط آور برای جوانان می باشد؛ اگر وقت خود را غیر این مراکز بویژه در پارک،خیابان و معابر عمومی به سر ببرند خطرات اجتماعی زیادی جوانان ما را تهدید میکند.

حسینی با اهدا پلاکارد تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش از زحمات مسئولین و کارمندان اداره ورزش و جوانان تقدیر کردند.

alt

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز