معاون سیاسی فرماندار بندرعباس :

برخورد با پدیده شوم اعتیاد عزم و اراده جدی مسئولین را می طلبد

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۱:۳۱
کد خبر: ۴۷۰۶۲۰
برخورد با پدیده شوم اعتیاد عزم و اراده جدی مسئولین را می طلبد
جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرعباس به ریاست علی نیکویی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس برگزار شد .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرعباس به ریاست علی نیکویی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس برگزار شد .

معاون سیاسی فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت دهه محرم الحرام ، اظهار داشت : شورا مبارزه با مواد مخدر شهرستان شان قانونی دارد و جایگاه آن مشخص و مبرهن می باشد و کلیه اعضاء باید  بر اساس سلسله مراتب و ابلاغیه شورای فرادستی با برنامه ریزی و مدیریت بر اوضاع در حوزه اختیارات خود ، تصمیمات و  اهداف شورا را پیش ببرند .

علی نیکویی بیان داشت : باید نسبت به سلامت و آینده جامعه اسلامی خود دغدغه داشته باشیم و در برخورد با این پدیده شوم عزم و اراده جدی می طلبد و باید جهاد گونه تلاش نمود و نمی توان بی تفاوت از کنار آن گذشت .

وی در ادامه اذعان داشت : فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از آسیب های استفاده از مواد مخدر  و شناسایی توزیع کنندگان اصلی و خرده فروشان ، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده از جمله راهکارهای مهم در مبارزه با این پدیده است .

نیکویی افزود : برنامه های اولویت دار دولت بخصوص در وزارت کشور در سالجاری بررسی آسیب های اجتماعی و کاهش آنان از جمله طلاق ، اعتیاد  حاشیه نشینی نام برد .

 وی با توجه به سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل گفت : می طلبد همه دستگاهها در کاهش آسیب ها نقش خود را ایفا نمایند .و با تشکیل قرارگاه تحول محلات با محوریت فرمانداری ، و اعضای آن ادارات همچون شهرداری ، بهزیستی ، کمیته امداد ، ناحیه مقاومت بسیج ، انتظامی  و دستگاهها بنا به ضرورت در محلات مختلف از جمله مساجد به موضوعات مرتبط پرداخته می شود و در جهت رفع آن تصمیمات لازم اتخاذ می گردد .

معاون سیاسی فرمانداربندرعباس در پایان خاطرنشان کرد : تمام دستگاههای امنیتی ، انتظامی و سایر مسئولان دستگاههای ذیربط تلاش همه جانبه خود را به جد بکار گیرند تا نسبت به اجرایی نمودن برنامه های سال جاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اقدام و عملکرد خوبی را در شهرستان ارائه دهیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز