رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار برنا گفت:

ورزش نماد همت ، ایستادگی ، قدرت و سلامتی و ارزش های والای انسانی است .

۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۲:۱۱:۲۴
کد خبر: ۴۷۰۶۳۴
ورزش نماد همت ، ایستادگی ، قدرت و سلامتی و ارزش های والای انسانی است .
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری به مناسبت فرا رسیدن 26 مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش گفت: ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی نه تنها یک روز، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت، ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی نه تنها یک روز، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار می دهد.

وی، ورزش نماد همت ، ایستادگی ، قدرت و سلامتی و ارزش های والای انسانی است . در کنار توسعه فرهنگ ورزش در بین عموم مردم ، کسب عناوین ارزشمند قهرمانی در ورزش حرفه ای باعث غرور ملّی، عزّت و اقتدار کشور و سرمنشأ نشر ارزشهای ملّی و اسلامی می شود و می بایست همه با هم برای اعتلای نام زیبا و پرچم مقدّس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های ورزشی با استعانت از درگاه حضرت حق با برنامه ریزی ، تلاش و همّت بلند گام برداریم تا در کنار جامعه ای سالم و با نشاط، گنجینه ای از قهرمانان و پهلوانان غیور در ورزش کشور داشته باشیم.

جانعلی افزود بدینوسیله از صمیم قلب این هفته را که مزین به نام تربیت بدنی و ورزش شده است خدمت تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان، قهرمانان، پیشکسوتان، داوران و مربیان، رؤسا، دبیران و نواب رئیس هیئت های ورزشی و خدمتکاران عرصه ورزش در حوزه های مختلف مجموعه بزرگ خانواده ورزش و جوانان کشور تبریک عرض نموده و از تلاش های همکاران خدوم در مجموعه ورزش شهرستان ری که نقش مهمی در دستیابی به توفیقات مختلف ورزشی در عرصه های گوناگون بین المللی و جهانی ایفا نموده و در انجام رسالت واقعی خود که نشر فراگیر فرهنگ ورزش عمومی در جامعه می باشد، از جان و دل تلاش کردند تقدیر و تشکر می نمایم.

از درگاه خداوند منّان سلامتی، بهروزی و توفیقات همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور مسئلت می نمایم.

 

نظر شما