با حضور سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد؛

پروژه خوابگاه دانشجویی "طرح خورشید" دانشگاه بیرجند کلنگ‌زنی شد

۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۳:۰۱:۳۸
کد خبر: ۴۷۰۶۸۳
پروژه خوابگاه دانشجویی طرح خورشید دانشگاه بیرجند کلنگ‌زنی شد
پروژه خوابگاه دانشجویی دخترانه "طرح خورشید " ظهر امروز (27 مهرماه) با حضور با حضور سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد و جمعی از مسئولین استانی در دانشگاه بیرجند کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا حجت الاسلام و المسلمین حسن صانعی ظهر در مراسم آغاز عملیات ساخت خوابگاه دانشجویی دانشگاه بیرجند اظهار کرد: امنیت مسله‌ای نیست که به سادگی از آن عبور کرد، و این از توفیقات الهی است که در این منطقه با وجود مرزها امنیت حاکم است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه یک مکان حساس بوده و حکم یک مرز را دارد، اظهارکرد: مرز را باید محکم نگه داشت که اساتید، دانشجویان، نخبگان و سیاسیون این مرزها را باید حفظ کنند و محکم نگه دارند.

سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد بیان کرد: باتوجه به اینکه این دانشگاه در منطقه محروم است، توانسته به اهداف خوبی دست پیدا کند و رتبه‌های خوبی را در کشور به دست آورد.

صانعی ادامه داد: پروژه ساخت خوابگاه‌های دانشجویی دختران در شهرستان‌ها در سال گذشته شروع شده که الویت ساخت خوابگاه‌ها با در نظرگرفتن دانشگاه‌های مناطق محروم است.

وی عنوان کرد: پیش بینی ساخت خوابگاه‌ها مستند بر استانداردهای ملی و بین المللی با رویکرد ارزش‌های اسلامی تهیه و با در نظرگرفتن نیازها و تقاضاهای موجود در کشور طرح آن تکمیل شده است.

سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد افزود: طی مدت زمان کافی دانشگاه ها از این طرح ملی آگاه شده‌اند و اطلاعات لازم جمع‌آوری شده، همچنین همزمان برنامه‌ریزی‌های اجرایی برای انتخاب مشاورین طرح‌ها آغاز و شاخص‌های انتخاب زمین به اطلاع دانشگاه‌ها رسانده شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه بیرجند سومین دانشگاه مورد نظر برای افتتاح خوابگاه‌های دانشجویی انتخاب شده است، یادآور شد: دراین راستا برنامه‌ریزی‌ها انجام شده تا مراحل ساخت خوابگاه‌های دیگر "طرح خورشید" آغاز شود .

سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال برنامه‌های اجرایی ساخت خوابگاه دانشجویی دخترانه طرح خورشید انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز