معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

پیشرفت‌های علمی کشور در سایه تلاش جوانان به دست آمده است

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۶:۲۲:۰۸
کد خبر: ۴۷۰۸۴۱
پیشرفت‌های علمی کشور در سایه تلاش جوانان به دست آمده است
شبستری گفت: توجه به مسایل پرورشی دانشجویان در کنار مسایل آموزشی می تواند جوانان را به عنصر مطلوب تری در جامعه تبدیل کرده و از بروز بسیاری ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که خدمت در عرصه علم و دانش اهمیت زیادی دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران در سایه تلاش مضاعف جوانان خود به پیشرفت‌های خوبی در عرصه‌های علمی دست یافته است و باید قدر این سرمایه‌های بزرگ را بدانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سعید شبستری در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور استان، با اشاره به این که دانشجویان امروز مسوولان آتی کشور خواهند بود، افزود: توجه به مسایل پرورشی دانشجویان در کنار مسایل آموزشی می تواند جوانان را به عنصر مطلوب تری در جامعه تبدیل کرده و از بروز بسیاری ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری کند.

وی با اشاره به نقش مهم و تاریخی جوانان ایران اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رغم تمامی مشکلات و تهدیدات استکبار جهانی، جوانان کشور همپای سایر اقشار مختلف مردم در مقابل این تهدیدات ایستادگی کرده و با نثار جان خویش، درخت تنومند انقلاب و اسلام را آبیاری کردند.

شبستری اضافه کرد: خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در سایه تلاش مضاعف جوانان به پیشرفت های خوب علمی در حوزه هایی همچون سلول های بنیادی، نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی دست یافته ایم.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که بعد از استقرار دولت تدبیر و امید، عقلانیت و تدبیر در کارها حاکم شده، ادامه داد: خوشبختانه در حوزه تامین امنیت نیز، اقدامات بسیار ارزشمندی در سایه تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام شده است.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به یکی از معدود کشورهای امن در جهان تبدیل شده است که بخشی از تحقق این مهم در سایه مجاهدت  رزمندگانی است که صدها کیلومتر دورتر از خاک ایران اسلامی به مبارزه با جبهه تکفیر و باطل برخاسته اند.

شبستری تاکید کرد: امروز باید به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر افزایش اتحاد و و وحدت بین مردم و دولت عمل کنیم. متاسفانه در برخی مواقع احساس می شود که عده ای بر طبل تفرقه می کوبند و با ایجاد فضای دوقطبی در جامعه، در تضاد با سخنان رهبری عمل می کنند.

وی با انتقاد از افزایش فاصله طبقاتی و بروز فسادهای اقتصادی در دولت گذشته، گفت: با توجه به این که مبارزه با فساد، یکی از مهم ترین دغدغه های رهبری و ریاست جمهوری است، دولت تدبیر و امید نهایت تلاش خود را برای پیشگیری از این قبیل امور و همچنین برخورد قاطعانه و قانونی با مفسدین به کار گرفه است.

در این مراسم از زحمات واحدی، رییس سابق دانشگاه پیام نور استان قدردانی و بخشعلی معصومی به عنوان رییس جدید این دانشگاه معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز