مدیر امورشعب غرب کشور در گفتگوی اختصاصی با برنا:

موسسه آرمان نماداشتغالزایی عملی در ایران ولرستان /آرمان موسسه ایی مردمی و اشتغال آفرین

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۸:۴۷:۲۸
کد خبر: ۴۷۰۹۲۷
موسسه آرمان نماداشتغالزایی عملی در ایران ولرستان /آرمان  موسسه ایی مردمی و اشتغال آفرین
برای رفع تشویش اذهان گوشه هایی از افتخارات موسسه را به استحضار مردم عزیزمان می رسانم.ایمان راسخ دارم که قضاوت آنان مهر باطلی را بر دهان یاوه گویان خواهد زد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مدیر امورشعب غرب کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار برنادر لرستان گفت :متاسفانه شاهد این هستیم که بعضی افراد یا رسانه قدر این نعمت را ندانسته و به راحتی فضا رامسموم می کنند . مانند جلسه روزیکشنبه مورخ 95/7/25 کارگروه اشتغال با حضور استاندارمحبوب لرستان ،خبرنگار روزنامه....بدون توجه به توضیحات مدیر موسسه آرمان که گزارشی از اقدامات و پاسخ ستاد مرکزی در رابطه با تعهدات تکلیفی استاندار که خود یکی ازدغدغه های مسئولین موسسه است وتمایل به مشارکت در طرح ها از اولویت های آن است و اما چون موسسه در حال حسابرسی و گذر از روند ساماندهی است و پرداخت تعهدات بعد از فرایند حسابرسی و ساماندهی امکان پذیر است،را نادیده گرفته و خیلی مغرضانه خدمات موسسه را زیر سئوال برده و با گذاشتن پا روی حق و حقیقت به این موسسه مردم دار و خدا محور هجوم برده تا شاید دل سیاه خودرا تسلی دهند.

وی افزود :و این را می توان از انتخاب عکسی از مدیر موسسه که با حسن نیت خود در حال ارسال پیام به مسولین ما فوق و تلاش برای جلب توجه و رضایت آنان برای تسریع در اختصاص منابع و بودجه جهت اجرای تعهدات است از میان ان همه عکس معمولی حدس زد.

به کوری چشم حسودان تنگ نظر و بی خرد و به لطف خدای عزیز موسسه آرمان در حال رشد و پیشرفت و تک تازی است زیرا از اعتماد مردم و دعای خیر آنان بر خوردار است.

برای رفع تشویش اذهان گوشه هایی از افتخارات موسسه را به استحضار مردم عزیزمان می رسانم.ایمان راسخ دارم که قضاوت آنان مهر باطلی را بر دهان یاوه گویان خواهد زد.

1-ایجاد اشتغال پایدار بیش از 2000 نفر از جوانان استان در اقصی نقاط میهن عزیزمان علی رغم مخالفت های استانداری های آنان که خواهان استفاده از نیروی بومی خود بوده اند.

2- مشارکت در طرح های کلان اقتصادی .

3- کمک به اقشار کم درآمداز طریق پرداخت وام های کم بهره.

4-جهت دادن به تبلیغات و سوق دادن هزینه های هنگفت تبلیغات تلویزیونی به سمت حمایت های مالی درحوزه فرهنگ ، هنر و ورزش که در اصل نوعی ایجاد در آمد و اشتغال محسوب می گردد.

5-حمایت مالی از برگزاری اولین دوره مسابقات کشتی پهلوانی که به همت خیر نیکنام شهرمان در خرم آباد برگزار و لرستان را به جهان معرفی و ذهنیتی مثبت برای همیشه از لرستان بجای گذاشت.

6-حمایت مالی و همکاری بااداره کل آموزش و پرورش در طرح اسکان مهمان نوروزی.

7- حمایت وهمکاری باجمعیت هلال احمر استان درچندسال متوالی دراجرای با شکوه برنامه های نوروزی و پذیرایی ازمهمانان نوروزی.

8-برگزاری مسابقه ایام دهه مبارک فجر و پخش نقل و شیرینی.

9-برگزاری دو محفل انس با قران با حضور قاریان بین الملل ایرانی و مصری

10-از افتخارات موسسه آرمان می توان به عنوان تنها موسسه ایجاد پایگا مقاومت ایثار گران آرمان را نام برد.

11-هم چنین تشکیل شورای حل اختلاف ویژه موسسه آرمان از دیگر افتخارات این موسسه است.

باشد که اجر زحماتمان را خدای سبحان توفیق خدمت بیشتر به مردم عزیزقرار دهد.انشاءالله.

در پایان ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه استاندار عزیز ،از ایشان درخواست داریم که همچنان این موسسه مردمی و اشتغال آفرین را که در راستای اشتغالزایی بی نظیر دین خود را به میهن اسلامی ادا نموده مورد حمایت همیشگی خود قراردهد.

و من الله التوفیق

مصاحبه از منصور داودی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز