به مناسبت هفته تربیت بدنی صورت گرفت:

بازدید فرماندار قرچک از اداره ورزش و جوانان

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۱:۰۹
کد خبر: ۴۷۱۱۷۵
بازدید فرماندار قرچک از  اداره ورزش و جوانان
فرماندار شهرستان قرچک به مناسبت هفته تربیت بدنی از اداره ورزش و جوانان قرچک بازدید کرد.

 به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک به مناسبت هفته تربیت بدنی از اداره ورزش و جوانان قرچک بازدید و با رییس و پرسنل  اداره دیدار و گفتگو کرد.

 فرماندار قرچک در این دیدار گفت: رشد و تعالی جامعه در گروی نیروی انسانی سالم و تندرست است که  فراهم نمودن ظیفه زیرساختهای ورزشی در جامعه وظیفه دولت است.

 وی افزود: اداره ورزش و جوانان با قشر جوانان هم در حوزه ورزشی و هم فرهنگی روبرو است و از این جهت باید پرسنل اداره دارای روحیه تعامل و سازندگی باشند که این امر در اداره ورزش قرچک مشهود است.

 مرسلپور با اعلام رضایت از عملکرد اداره ورزش قرچک گفت: شهرستان قرچک با وجود صدها قهرمان به نام ورزش  در سطح کشوری و جهانی از رتبه بالای در جذب ورزشکار برخورد دار است و باید زیر ساختها ورزشی نیز فراهم شود.

 محسن خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک نیز در این دیدار گفت: ساخت و تجهیز سالن های ورزشی و تکمیل پروژههای نیمه کاره در قرچک انجام شده است.

 وی افزود:  رسیدگی به معاش و تقویت کارکنان اداره ورزش نیز در ماه های اخیر انجام شده  تا پرسنل اداره ورزش با شادابی و توان بیشتری به جامعه ورزشی قرچک خدمت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز