شهرداری ارومیه لیگ برتر والیبال را با شکست آغاز کرد

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۱:۵۵
کد خبر: ۴۷۱۳۵۴
شهرداری ارومیه لیگ برتر والیبال را با شکست آغاز کرد
دیدار افتتاحیه هفته نخست لیگ برتر والیبال با شکست شهرداری ارومیه در تهران آغاز شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،در دیدار افتتاحیه سی‌امین دوره لیگ برتر والیبال در سالن خانه والیبال تیم پیکان تهران میهمانش شهرداری ارومیه را ۳ بر یک شکست داد.

در این مسابقه شهرداری ارومیه با ترکیب پرویز پزشکی، مجتبی میرزاجانپور، اولی پکا اویانسیوو، حامد رضایی، رحمان داوودی، آرمین تشکری و عبدالرضا علیزاده پای به میدان گذاشته بود، نماینده ارومیه عملکرد قابل ملاحظه ای داشت

در ست نخست پیکانی ها با در اختیار گرفتن نبض بازی از ابتدا توانست ۲۵ بر ۱۸ شهرداری ارومیه را شکست دهد.

در ست دوم اما میهمان ارومیه ای بهتر از میزبان کار کرد و در پایان با عملکرد خوب بازیکن فنلاندی ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی برسد تا دو تیم در ست شماری برابر شوند.

ست سوم مسابقه با اولین اخطار بازی برای آرمین تشکری از شهرداری ارومیه داده شد ولی در ادامه سعید معروف با اعتراضات خود کارت زرد دریافت کرد سرانجام در این ست پیکانی ها ۲۵ بر ۲۲ به برتری رسیدند.

در ست چهارم دیدار پایاپای دو تیم در نهایت با پیروزی ۲۶ بر ۲۴ پیکان به پایان رسید تا شهرداری ارومیه در اولین گام بدون امتیاز زمین را ترک کند.

از حواشی این مسابقه، صادر نشدن ITC دراگان تراویسا پاسور ایتالیایی شهرداری ارومیه، اعتراضات سعید معروف به داور مسابقه و بازیکنان شهرداری ارومیه، اعتراضات هواداران ارومیه ای حاضر در سالن نسبت به کاپیتان تیم ملی (سعید معروف) و پخش اخبار بجای مسابقه در شبکه استانی آذربایجان غربی میتوان اشاره کرد.

 

نظر شما