به منظور تعامل و همکاری در جهت کاهش ناهنجاری انجام شد:

مذاکره سردار خانچرلی و شهردار قدس

۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۰:۴۱
کد خبر: ۴۷۱۴۵۶
مذاکره سردار خانچرلی و شهردار قدس
سردارخانچرلی در دیدار با شهردار شهرستان قدس گفت : نقش شهرداری در بستر سازی فضای شهر و ایجاد زیرساخت ها نقشی مهم و تاثیرگذار در کاهش جرایم دارد.

 به گزارش خبر گزاری برنا از تهران ، سردار"محسن خانچرلی" در جلسه ای که به منظور تعامل و همکاری متقابل در جهت کاهش ناهنجاری های اجتماعی با حضور شهردار قدس برگزار شد با اشاره به اینکه نقش شهرداری در بستر سازی فضای شهر و ایجاد زیرساخت ها نقشی مهم و تاثیرگذار در کاهش جرایم دارد بیان داشت: ایجاد امنیت در خور شأن مردم یکی از اصلی ترین اهداف نیروی انتظامی است زیرا هیچ چیز به اندازه آسایش و امنیت برای مردم اهمیت ندارد. .

فرمانده انتظامی استان افزود: هدف دستگاه های دولتی به ارمغان آوردن جامعه ای آرام و ایمن برای شهروندان بوده و تعامل شهرداری با نیروی انتظامی نیز اقدامی در راستای تحقق این هدف والا و مهم می باشد.

سردار خانچرلی عنوان کرد : در سایه حمایت های همیشگی شهرداری و شورای شهر بر مشکلات فائق آمده و قطعاً با استمرار این حمایت ها و تلاش مستمر پلیس، شهری امن، پاک ، سالم و عاری از جرم خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه شهرداری و پلیس دو نهاد خدمات رسان در جامعه هستند گفت: نتیجه تعامل این دو دستگاه ارتقای انضباط اجتماعی در جامعه است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به رویکرد اجتماعی پلیس و مشارکت با نهادهای جامعه تصریح کرد: در کنار حضور فیزیکی پلیس، اقدامات فرهنگی از راهبردهای موثر در امنیت جامعه است.

در پایان شهردار شهرستان قدس بیان داشت: تعامل و همایش ها صرفاً در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم بوده و امید است با استفاده از فضای مناسب موجود و تعاملات خوب بین دو سازمان، شاهد امنیت پایدار در تمام نقاط استان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز