سرهنگ واحد نورمحمدی :

دستگیری سارق حرفه ای منزل با ۱۸ فقره سرقت دربهارستان

۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۳:۱۹
کد خبر: ۴۷۱۵۲۳
دستگیری سارق حرفه ای منزل با ۱۸ فقره سرقت دربهارستان
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از دستگیری سارق حرفه ای منزل با 18 فقره سرقت دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، سرهنگ"واحد نورمحمدی" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح منطقه، تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

"نور محمدی" ادامه داد: پلیس آگاهی شهرستان با بررسی صحنه های سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود به یک سارق حرفه ای سابقه دار درسلطان آباد مظنون و پس از تحقیقات گسترده پلیسی با اطمینان از دست داشتن این فرد در سرقت ها، آن رابا هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

وی افزود: در بازجویی های به عمل آمده، متهم به 18 فقره سرقت اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی تحویل داده شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در پایان خاطر نشان کرد: از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار زیاد در منزل بپرهیزید و در مواقعی که مجبور به نگهداری موقت وجوه نقد و اشیاء قیمتی در داخل منزل هستید، از پنهان نمودن آن بصورت یک جا خودداری نموده و حتی الامکان از گاوصندوق سالم و مطمئن استفاده کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز