محسن علیجانی اظهار کرد:

قالیباف به مجلس می‌آید/ بررسی مشکلات کلان‌شهر تهران در مجمع نمایندگان استان تهران

۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۷:۵۳
کد خبر: ۴۷۱۶۶۶
قالیباف به مجلس می‌آید/ بررسی مشکلات کلان‌شهر تهران در مجمع نمایندگان استان تهران
عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی،گفت: لایحه ایی از برنامه ششم توسعه در حوزه شهری، محیط‌زیست، حمل‌ونقل شهری، فرهنگی و اجتماعی، بهداشتی و درمانی، آموزش و پرورش و اقتصاد شهری مطرح است که نیازمند تعامل مجلس و شهرداری تهران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران: محسن علیجانی در خصوص جلسه آتی مجمع نمایندگان تهران، گفت: جلسه آتی در روز دوشنبه ( سوم آبان ماه) با حضور محمدباقر قالیباف، شهردار محترم تهران برگزار خواهد شد که در این جلسه وی گزارشی در خصوص مسائل کلان‌شهر تهران را ارائه خواهد کرد.

برپایه این خبر،  نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این جلسه جهت هم‌افزایی و تعامل مجلس شورای اسلامی و شهرداری تهران برگزار خواهد شد، افزایش تعامل به حل سریعتر مشکلات مردم کمک بسیار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس نیز نکات و مسائل خود در حوزه مشکلات کلان‌شهر تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را پیگیری خواهند کرد، افزود: هدف از این نشست تعامل و پیگیری مطالبات مردم و مشکلات در حوزه شهرداری است.

عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حقیقت مسائل و اموال مختلفی از لایحه برنامه ششم توسعه در حوزه شهری، محیط‌زیست، حمل‌ونقل شهری، فرهنگی و اجتماعی، بهداشتی و درمانی، آموزش و پرورش و اقتصاد شهری مطرح است که نیازمند تعامل مجلس و شهرداری تهران است.

 

نظر شما