مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل:

خیران ۱۴۳۹ کلاس درس در استان اردبیل احداث کردند

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۲:۰۰
کد خبر: ۴۷۱۸۴۵
خیران ۱۴۳۹ کلاس درس در استان اردبیل احداث کردند
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تاکنون یک هزار و ۴۳۹ مدرسه در سطح استان اردبیل در قالب ۳۵۴ مدرسه توسط خیران مدرسه‌ساز احداث شده است.

به گزارش برنا، احمد ناصری  در همایش اولیا و مربیان اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده نارساییها و کاستیهای مدارس استان به والدین دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی می‌شود تا این امر زمینه‌ساز افزایش مشارکت اولیای دانش‌آموزان در امور مدارس شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از افزایش 40 درصدی کمکهای مردمی به آموزش و پرورش استان در سال 95 خبر داد و افزود: این میزان افزایش مشارکت مردمی مطلوب و مناسب بوده که با توسعه اطلاع‌رسانیها می توان شاهد رشد هر چه بیشتر کمکهای والدین به مدارس بود.

ناصری با تاکید بر استفاده از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش و احداث پروژه‌های مدرسه‌سازی گفت: در حال حاضر 15.5 درصد دانش‌آموزان در سطح استان اردبیل در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند که توسعه سرمایه‌گذاریها در حوزه مدرسه‌سازی می‌تواند این میزان را افزایش دهد.

وی سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش را زمینه‌ساز توسعه جامعه دانست و بیان کرد: با توجه به رکود در اقتصاد و کمبود منابع افزایش مشارکت مردمی می‌تواند این کمبودها را جبران کند که باید از فرصتها به نحو مناسب و مطلوبی استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به ظرفیت خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل تصریح کرد:‌ تاکنون یک هزار و 439 مدرسه در سطح استان اردبیل در قالب 354 مدرسه توسط خیران مدرسه‌ساز احداث شده و 39 باب مدرسه نیز توسط این افراد نیک‌اندیش با 167 کلاس درس در حال احداث است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز