رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر خبر داد؛

برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار طی ماه های آینده

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۵:۰۰
کد خبر: ۴۷۲۰۹۰
برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار طی ماه های آینده
رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر از برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار طی ماه های آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از بهشهر، سیدعسگری اکبری، طی نشستی که با مسئولین شهری در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان این شهرستان داشت اظهار داشت: نخستین یادواره شهدای ورزشکار طی ماه های آینده برگزار خواهد شد و مقدمات کار را از الان در دسترس پیگیری و اقدام داریم.

وی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری می فرمایند: «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» ما نیز باید یاد و خاطره این شهدای عزیز را برای همیشه تاریخ زنده و جاودان نگه داریم.

این مقام مسئول تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا برای ترویج سیره و روش شهدا در جامعه است که ما راه را گم نکنیم و بدانیم امنیت امروزمان مرهون رشادت ها و فداکاری چه کسانی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر در ادامه، تاکیدکرد: یکی از راه های بیمه نمودن جوانان از معضلات و چالش ها، برگزاری همین یادواره های شهدا در سطح محلات، روستاها و شهرها است.

وی ادامه داد: قرآن کریم می فرماید: مبادا گمان کنید که شهیدان مرده اند بلکه شهیدان زنده اند و نزد خداوند روزی می خورند.

اکبری در پایان گفت: در سال جاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار را برگزار خواهیم کرد که با استقبال بسیار خوب خانواده شهدا و ورزشکاران همراه خواهد بود و این یادواره به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر و بسیج ورزشکاران می باشد.

photo_2016-10-22_09-26-37

photo_2016-10-22_09-26-45

نظر شما