مسئول ستاد اربعین سپاه استان البرز و شهرداری کرج :

برپایی موکب امام حسن مجتبی (ع) با همکاری سپاه البرز در کربلا

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۹:۲۳
کد خبر: ۴۷۲۲۳۱
برپایی موکب امام حسن مجتبی (ع) با همکاری سپاه البرز در کربلا
مسئول ستاد اربعین سپاه استان البرز و شهرداری کرج گفت: موکبی در شهر کربلا با همکاری سپاه استان البرز و شهرداری کرج تحت عنوان ' موکب امام حسن مجتبی(ع)' برای خدمت رسانی به زائران برپا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ، غلام قربانی افزود: ظرفیت این موکب اسکان سه تا پنج هزار نفر از زائرینی است که برای همایش پیاده روی اربعین به سمت کربلای معلی حرکت می کنند.

وی اظهار داشت: اولویت اسکان این موکب برای زائرین استان البرز است ، اما سایر مردم کشورمان هم می توانند ازاین امکانات استفاده کنند.

وی تصریح کرد: برای اسکان این تعداد تدارکات لازم اعم از وسایل گرمایشی، سرمایشی، تجهیزات چادر، پتو و آنچه در توان و وسع مجموعه سپاه استان البرز و شهرداری کرج بوده، آماده شده تا بتوانیم خدماتی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه دهیم.

مسئول ستاد اربعین سپاه استان البرز و شهرداری کرج در خصوص اجرای کارهای فرهنگی در این موکب عنوان کرد: پیش بینی کارهای فرهنگی برای افرادی که به لحاظ ازدیاد جمعیت امکان رفتن به سمت حرم را ندارند برنامه ریزی شده و نماز جماعت در سه نوبت، مداحی و سایر برنامه های فرهنگی برگزار خواهد شد.

قربانی گفت: ناحیه بسیج محمد شهر در استان البرز با برنامه ریزی های انجام شده قرار است امکاناتی را برای 300 الی 400 نفر به ظرفیت اسکان زائران اضافه کند و حدود یک هزار نفر از زائرین را در این ایام با ایجاد تدارکات لازم برای پذیرایی (صبحانه، نهار، و شام ) مهیا کنند.

وی افزود: ناحیه بسیج شهرستان اشتهارد در استان البرز قرار است در این زمینه حدود600 نفر ظرفیت در چند روز آینده فراهم و به کشور عراق ارسال کند که در کنار موکب امام حسن مجتبی(ع) قرار خواهد گرفت که مجموعا به ظرفیت استان البرز اضافه خواهد کرد.

مسئول ستاد اربعین سپاه استان البرز و شهرداری کرج اظهار کرد: ستاد عتبات و عالیات استان البرز25 هزار نفر را در شهر مقدس نجف اسکان داده و پذیرایی خواهد کرد.

قربانی خاطر نشان کرد: این فعالیت ها از سه ماه قبل برای دریافت تجهیزات و آماده سازی مقدمات این حرکت عظیم آغاز شده تا بتوانیم خدماتی را برای زائرین اربعین حسینی ارائه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز