مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خبر داد:

صدور ۱۶ موافقت اصولی احداث تاسیسات گردشگری در استان کرمان

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۷:۵۱
کد خبر: ۴۷۲۲۹۳
صدور ۱۶ موافقت اصولی احداث تاسیسات گردشگری در استان کرمان
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در طول یکسال اخیر بیش از 16فقره موافقت اصولی برای احداث هتل، مجتمع های پذیرایی، تفریحی و گردشگری صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ "محمود وفایی" با اشاره به صدور 16 موافقت اصولی برای احداث تاسیسات گردشگری در سطح استان کرمان، افزود: در این راستا 4 مجوز ایجاد و اصلاح تاسیسات گردشگری نیز ارائه شده است.

وی در ادامه از جذب اعتبار اجرای زیرساختهای منطقه نمونه گردشگری سرچشمه راویز  شهرستان رفسنجاندر مرحله اول خبر داد و بیان داشت: این منطقه نمونه به عنوان منطقه ای ییلاقی از سوی مردم به شمار می رود و دارای ظرفیت هایی در زمینه گردشگری، طبیعت گردی و همچنین زیارتی است که به واسطه این پتانسیل ها می تواند پاسخگو حجم بالای گردشگران باشد.

 وفایی با بیان اینکه برای تکمیل و بازسازی کمپ شهداد نیز اعتبار تخصیص داده شده است، افزود: در حال حاضر این کمپ توسط شرکت عمران علوی اداره می شود و این اداره کل در راستای فعالیتهای این شرکت فعالیت های اجرایی خود را به انجام می رساند.

وی در ادامه به جذب اعتبار برای اجرا و تکمیل کمپ گردشگری میمند و شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: کمپ گردشگری میمند در محل این روستای صخره ای در حال اجرا است بطوریکه در کنار این کمپ تعدادی سرویس بهداشتی و آلاچیق جهت رفاه حال گردشگران نیز مهیا شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان تصریح کرد: تمامی تلاش معاونت سرمایه گذاری این اداره کل فراهم کردن زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی و جلب مشارکت بخش خصوصی و غیر دولتی برای گسترش سرمایه‌گذاری در سطح استان می باشد که تاکنون موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات متعدد و افزایش سطح تعاملات با بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری به منظور رفع مشکلات و تأمین منابع مالی مورد نیاز سرمایه گذاران بخش گردشگری از الویتهای این اداره کل است که به خوبی در حال انجام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز