معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار البرز گفت:

دولت موفقیت های خوبی در عبور از گردنه های پیچیده مقابل کشورهای بیگانه داشته است

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۳:۳۱
کد خبر: ۴۷۲۳۰۰
دولت موفقیت های خوبی در عبور از گردنه های پیچیده مقابل کشورهای بیگانه داشته است
به گزارش خبرگزاری برنا ، فتح الله حقیقی روز شنبه در نشست با منتخبان حوزه بانوان درآستانه سفر ریاست جمهوری افزود: تداوم این موفقیت نیز ادامه مسیر کشور در سایه وحدت است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ فتح ا.. حقیقی گفت : نماز جماعت و راهپیمایی از نمودهای بارز اجتماعی وحدت است و حضور مردم در 22 بهمن ماه اجتماع ملی و نماد وحدت اسلامی است.

وی با تأکید بر تقویت مقوله های وحدت گفت: تقویت قومیت ها و مشارکت آنها در جامعه خود الگویی از تداوم و تقویت وحدت به شمار می رود.

حقیقی با اشاره به لزوم تداوم راه امام راحل (ره) و بنیانگذار جمهوری اسلامی، ادامه طی طریق در مسیر وحدت و جمهوری اسلامی را خاطرنشان کرد و افزود: برای آنکه اقتدار جمهوری اسلامی حفظ شود،اجتماعات ملی باید گسترش داشته و این خود اثبات وفاداری ملت به نظام اسلامی تلقی می شود.

وی ادامه داد: همه اقشار جامعه باید در راستای تشویق و ترغیب برای حفظ آرمانها در مجامع عمومی حضوری گسترده داشته باشند.

معاون استاندار گفت: دولت در این مدت تنها تلاش برای افتتاح چند پروژه نداشته شرایط اقتصادی کشور و فضای حاکم بر سیاست خارجی، اتمسفر اقدامات دولت را تحت تأثیر خود قرار داده بود و خوشبختانه تمامی تلاش ها نیز رهاوردی از موفقیت را به همراه داشته است.

حقیقی گفت:در حالی که ایادی زور چشم طمع به کشورمان را داشتند و صادرات ما را زمین گیر کردند تا سلطه خود را گسترش دهند، اما ترفندهایشان نقش برآب شد.

وی با اشاره به اقدامات تروریستی و تهدیدات ضد امنیتی در کشورهای همسایه و حضور جوانان شایسته کشورمان در عرصه های مختلف برای تداوم راه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری افزود: خوشبختانه امروز جمهوری اسلامی به حاشیه امنی در منطقه تبدیل شده است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری ادامه داد: در این شرایط همه باید دولت را همراهی کنند و هیچ یک نباید تماشاگر باشند.

وی افزود: دولت به رغم تهدیدات توفیقات خوبی در عرصه بین المللی داشته و با نشستن برابر 6 ابر قدرت دور یک میز، با قدرت گفتگو، جایگاه نظام اسلامی را در دنیا به اثبات رسانده است.

حقیقی موفقیت های دولت در نظام تحول سلامت نیز قابل توجه دانست و گفت: در برنامه چهارم عملا 65 درصد هزینه های درمانی از جیب مردم پرداخت می شد در حالی که امروز این رقم در شهرها 6 درصد و در روستاها به 3 درصد رسیده است.

معاون استاندار همچنین به اقدامات دولت در مهار تورم اشاره کرد و با ارائه آماری در این زمینه خاطرنشان کرد: در تیرماه سال 92 نرخ تورم 37.5 درصد بود این رقم در سال 93 به 25 درصد کاهش رسید و در سال 94 رقم 15.6درصد را تجربه کرد.

وی با اشاره به اینکه مهارتورم با ساختار تصاعد هندسی زمان بر است، افزود: امروز با تلاش دولت نرخ تورم به 9.5 درصد کاهش پیدا کرده است.

حقیقی به نرخ رشد اقتصادی کشور در دولت یازدهم نیز اشاره کرد و گفت: نرخ رشد اقتصادی در سال 92 حدود 5.6 درصد بوده و در سال 93 این رقم به 3 درصد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد:هفته دولت امسال در استان البرز شاهد افتتاح 317 پروژه با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 563 میلیارد بوده ایم که بخشی از آن نیز در سفر پیش رو ریاست محترم جمهوری افتتاح خواهد شد.

حقیقی با اعلام توانمندی های ویژه بانوان خواست تا هرچه بیشتر از این ظرفیت در عرصه تصمیم گیری و مدیریتی کشور استفاده شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز