معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان خبرداد:

المپیادورزشی درون مدرسه ای در یک هزارو ۷۰۰آموزشگاه اجرا می شود

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۷:۵۴
کد خبر: ۴۷۲۳۱۷
المپیادورزشی درون مدرسه ای در یک هزارو ۷۰۰آموزشگاه اجرا می شود
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان از اجرای المپیادورزشی درون مدرسه ای در یک هزارو700آموزشگاه با هدف مشارکت فعالانه دانش آموزان در فعالیت های ورزشی مدارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان از اجرای المپیادورزشی درون مدرسه ای در یک هزارو700آموزشگاه با هدف مشارکت فعالانه دانش آموزان در فعالیت های ورزشی مدارس خبر دادو گفت : بیش از 200هزار دانش آموز در این المپیادها حضور فعال خواهند داشت .

 فرید بهرامی به نقش ارزنده فعالیت های بدنی و ورزشی در تامین سلامت جسمی و روانی دانش آموزان افزود : توسعه ورزش های  همگانی در مدارس علاوه بر ارتقاء شاخص سلامت در جامعه می تواند پایه و اساس ورزش های قهرمانی را تشکیل دهد . 

وی استعداد یابی و پرورش استعدادهای ورزشی دانش آموزان را دو راهبرد اساسی حوزه کاری خود برشمرد و گفت : آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف  سند تحول بنیادین سعی کرده تا برنامه ها و فعالیت های خود را در عرصه تربیت بدنی و سلامت هماهنگ و همسو با اهداف این سند تنظیم نماید .

بهرامی در ادامه ارتقای صلاحیت های حرفه ای دبیران تربیت بدنی را یک ضرورت برشمردو افزود : به منظور توانمند سازی دبیران تربیت بدنی دوره کوتاه مدت با شرکت 550نفر از دبیران تربیت بدنی استان برگزار شده است .

  وی برگزاری کارگاههای تخصصی را با هدف بالا بردن سطح کیفی داوری و مربیگری  از جمله فعالیتهای معاونت تربیت بدنی و سلامت برشمردو افزود : بیش از 500دبیر تربیت بدنی هم از مباحث تخصصی این کارگاهها بهره مند شده است .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در ادامه به مسابقات ورزشی در مدارس اشاره کرد و گفت : بیش از 66دانش آموز در مراحل مختلف این مسابقات شرکت کرده اند . بهرامی در ادامه به اعزام 300دانش آموز به مسابقات کشوری اشاره کردو گفت : رهاورد این مسابقات کسب 48مدال رنگارنگ بوده است .

وی در ادامه به اجرای طرح حیاط پویا در مدارس اشاره کرد و گفت : این طرح  با هدف آشنایی دانش آموزان با روش‌های صحیح ورزشی و بازی‌های ورزشی سالم متناسب با سن آنها در 480مدرسه  با اولویت مدارس دخترانه ابتدایی در حال اجراست . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز