فرماندار شهرستان نیر :

روستاهای بالای ۵۰ خانوار شهرستان نیر از راه آسفالت برخوردار شدند

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۱۶:۵۵
کد خبر: ۴۷۲۴۹۱
روستاهای بالای ۵۰ خانوار شهرستان نیر از راه آسفالت برخوردار شدند
فرماندار شهرستان نیر گفت: با گزارشات به دست آمده تمامی روستاهای بالای ۵۰ خانوار شهرستان نیر از راه آسفالت برخوردارند.

به گزارش برنا، مهدی احمدی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات راههای مواصلاتی شهرستان نیر اظهار داشت: هم‌اکنون چندین روستای شهرستان نیر برای آسفالت‌ریزی آماده شده‌اند که از جمله می‌توان به روستای اباذر با 2 کیلومتر راه٬ روستای خانم بالاکندی با 2.6 کیلومتر راه و روستای قوناق‌قیران با 2.3 کیلومتر راه اشاره کرد که در حال انجام اقدامات پایانی برای عملیات آسفالت‌ریزی هستند.

وی افزود: در حال حاضر مهمترین اولویتی که در دستور کار قرار دارد بهسازی و مرمت راه نیر - کورائیم است که برای جلوگیری از حوادث پیش‌بینی شده در دستور کار قرار گرفته شده است.

فرماندار شهرستان نیر گفت: با برنامه‌ریزیهای انجام شده تمامی روستاهای بالای 50 خانوار در شهرستان نیر از راه آسفالت برخوردار هستند که این امر نشان دهنده شرایط مطلوب این شهرستان در امر آسفالت‌ریزی است و امیدواریم از این پس بتوانیم با همکاری همه‌جانبه مسئولان تمامی راههای روستایی این شهرستان را آسفالت‌ریزی کنیم.

احمدی بیان کرد: حریم راه نیز به کورائیم تا روستای قره‌شیران باید آزادسازی شود که آزادسازی این مسیر با همکاری اداره راه و شهرسازی و بخشداری مرکز نیر در دست بررسی است تا بتوانیم این مسیر را تا روستای هدف گردشگری کورعباسلو پیش ‌ببریم و این منطقه را در زمینه گردشگری دچار تحول عظیمی کنیم.

جوادزاده٬ رئیس راههای روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: هم‌اکنون اولویت آسفالت راههای روستایی برای روستاهای بالای 50 خانوار بوده که شهرستان نیر این شرایط را داراست و در صورتی که بتوانیم گردشگری بودن مسیرهای روستایی شهرستان نیر را به اثبات برسانیم٬ تامین منابع مالی به آسانی میسر خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز