مراقب موسسات آموزشی باشید؛

کلاهبردار ۱۲۰میلیارد ریالی دستگیر شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۷:۰۵
کد خبر: ۴۷۲۷۸۹
کلاهبردار ۱۲۰میلیارد ریالی دستگیر شد
فردی که با ایجاد یک موسسه آموزشی، مبلغ 120 میلیارد ریال از 187 شهروند اصفهانی کلاهبرداری کرده بود توسط ماموران پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش برنا از اصفهان،سرهنگ کارآگاه "ستار خسروی " اظهار داشت: در پی دریافت شکایاتی متعدد از سرمایه گذاران یک موسسه آموزشی ، مبنی بر اینکه در یک موسسه آموزشی سرمایه گذاری کرده اند و بعد از مدتی متوجه شده اند موسسه تعطیل و مدیر عامل آن متواری شده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند که مشخص شد ، مدیر عامل موسسه دفتری را در یکی از خیابان های مرفه نشین شهر اصفهان اجاره و موسسه ای را تاسیس کرده است .

این مقام انتظامی بیان داشت: این فرد از طریق تبلیغ در صفحات نیازمندی روزنامه های شهری اصفهان و فضای مجازی، مبالغ زیادی از مردم تحت عنوان سرمایه گذاری و سوددهی مناسب جذب کرده بود.

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه فرد کلاهبردار جهت کسب اطمینان مردم چندین بار اقدام به سوددهی کرده بود اظهار داشت:این فرد مبلغ 120 میلیارد ریال از 187 نفر دریافت کرده و به یکی از شهرهای شمالی کشور متواری شده بود.

کارآگاه خسروی افزود: ماموران در یک عملیات هوشمندانه و پس از نیابت قضائی به محل اختفای متهم اعزام و او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف 16 کارت بانکی با نام های مختلف در محل اختفای این فرد گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به کلاهبرداری 120 میلیارد ریالی  در شهر اصفهان و کلاهبرداری در یکی از شهرهای جنوبی کشور نیز اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: این فرد ابتدا برای فریب افراد ، مقداری سود از وجوه خودشان پرداخت می کرده و از تبلیغات رسانه ای ، فضای مجازی و عناوین مختلف جهت فریب مردم استفاده می کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز