رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری:

امیدوارم عنوان پایتخت کتاب به شهرستان ری تعلق گیرد

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۳۹:۵۳
کد خبر: ۴۷۲۸۱۰
امیدوارم عنوان پایتخت کتاب به شهرستان ری تعلق گیرد
نشست هم اندیشی و هماهنگی برنامه های ستاد هفته تکریم کتابدار و ترویج کتابخوانی شهرستان ری با حضور قربانی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان ری، موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، عسگری معاون مدیر سازمان فرهنگی هنری شهرداری منطقه 20 در اداره کتابخانه های شهرستان ری تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، اعضای جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه های پیشنهادی ،جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های "بیست و چهارمین دوره هفته تکریم کتابدار و ترویج کتابخوانی شهرستان ری" در سال 1395 پرداختند.

علی اکبر قربانی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان در این باره گفت: تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، افتتاح نمایشگاه و فروشگاه کتاب، برگزاری برنامه های رونمایی و نقد کتاب با حضور نویسندگان و منتقدان، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری کارگاه های آموزشی مادران قصه گو، و نیز برپایی نمایشگاه های موضوعی، برگزاری نشست های کتابخوان کتابخانه ای، زنگ کتابخوانی در مدارس، برگزاری ایستگاه یک روز شاد با کتاب ویژه کودکان و نوجوانان، اجرای طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی ویژه دانش آموزان مناطق محروم شهرستان از برنامه هفته تکریم کتابدار و ترویج کتابخوانی شهرستان ری است .

سید محمد موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز در این نشست با اشاره به برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی در هفته کتاب افزود: این برنامه به صورت کشوری برگزار می شود و انتظار می رود از شهرستان ری بیش از یکصد باشگاه، در این جشنواره کتابخوانی حضور فعال داشته باشند.

وی افزود: اجرای برنامه های کتابخوانی در سطح شهرستان موجب شد که سال گذشته، شهرستان ری نامزد احراز عنوان پایتخت کتاب کشور شود و امیدوارم رونق کتابخوانی موجب شود که این عنوان به شهرستان ری تعلق گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز