رییس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

صرف بالغ بر ۱۷۱۰ میلیارد ریال برای تجهیزات سرمایه ای مراکزدرمانی استان

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۵:۴۵
کد خبر: ۴۷۲۸۵۰
صرف بالغ بر ۱۷۱۰ میلیارد ریال  برای  تجهیزات سرمایه ای مراکزدرمانی استان
حمایت های دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اداره تجهیزات پزشکی باعث شده است که ما عملا امروز بتوانیم گامهایی بلند در جهت تجهیز بیمارستانها برداریم و صرف بالغ بر 1710 میلیارد ریال مراکزدرمانی استان را به تجهیزات سرمایه ای مجهز نمائیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،دومین سمینار علمی کنترل عفونت های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان باحضور دکتر محسن اسد بیگی رییس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه ،دکتر صادقی ازمدرسین واساتید دانشگاه ،روسا ،مدیران ، مسئولین تجهیزات پزشکی ،بهداشت وکنترل عفونت بیمارستانهای دولتی ،خصوصی، تامین اجتماعی وارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز یکشنبه دوم آبان ماه 95 در سالن همایش های هتل رنگین کمان خرم آباد برگزار شد .

دکترمحسن اسدبیگی رئیس اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا و داروی دانشگاه در این سمینار با تشریح اهمیت کنترل عفونت در راستای خدمت رسانی به بیماران اظهار داشت :کنترل عفونت یکی از اساسی ترین مراحل کار در محیط های بیمارستانی می باشد و نگهداری وضد عفونی کردن تجهیزات بیمارستانی می تواند در جلوگیری از اشاعه عفونت بیمارستانی موثر باشد و این مهم خود نقش بسزایی در هدر رفت هزینه های سنگین با توجه به اصل اقتصاد مقاومتی  دارد .

دکتر اسد بیگی با تشریح طرح تحول نظام سلامت و همکاری  روسای شبکه ها و کارشناسان تجهیزات پزشکی در بیمارستانها خاطر نشان کرد :طرح تحول نظام سلامت در زمینه تجهیزات پزشکی بسیار ایده آل بوده است وروسای شبکه ها و کارشناسان تجهیزات پزشکی بیمارستانهای استان بر اساس الویت  ها برای تامین تجهیزات پزشکی جدید وحفظ و نگهداری از آنها خوب عمل کرده اند .

رییس  اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت :حمایت های دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اداره تجهیزات پزشکی باعث شده است که ما عملا امروز بتوانیم گامهایی بلند در جهت تجهیز بیمارستانها برداریم و صرف بالغ بر 1710 میلیارد ریال مراکزدرمانی استان را به تجهیزات سرمایه ای مجهز نمائیم.

گفتنی است:در این سمینار یک روزه آموزشی، دکتر صادقی از اساتید و مدرسین دانشگاه اصول استفاده و نگهداری از تجهیزات بیمارستانی را آموزش داده و آخرین یافته در این زمینه را تشریح کرد.

 

نظر شما