سخنگوی خانه‌ی مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان خبرداد:

برگزاری کارگاه روزنامه‌نگاری با تلفن همراه در خرم‌آباد

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۹:۵۱
کد خبر: ۴۷۲۸۵۳
برگزاری کارگاه روزنامه‌نگاری با تلفن همراه در خرم‌آباد
سخنگوی خانه‌ی مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان گفت: با تلاش و پیگیری‌های خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان، پنج‌شنبه ششم آبان ماه کارگاه یک‌روزه‌ی روزنامه‌نگاری با تلفن همراه در خرم‌آباد برگزار خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان ، "رضا طولابی" اظهار داشت: با توجه به ضرورت ارتقاء سطح کیفی خبرنگاران استان، اعضای خانه مطبوعات تاکید ویژه‌ای به برگزاری دوره‌های آموزشی داشتند که خوشبختانه برای اولین بار در استان لرستان دوره مقدماتی روزنامه‌نگاری برگزار شد.

وی افزود: مرکز مطالعات معاونت مطبوعاتی اعلام کرده‌اند گواهی افرادی که با موفقیت دوره‌ی مقدماتی را طی کرده‌اند تا اواسط آبان ماه صادر و ارسال خواهد شد.
طولابی در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاه روزنامه‌نگاری با تلفن همراه عنوان کرد: این کارگاه روز پنجشنبه‌ی هفته‌ی جاری با حضور جواد افتاده از کارشناسان صاحب‌نام و مطرح عرصه علوم ارتباطات در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.
سخنگوی خانه‌ی مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان ادامه داد: اعضای خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان جهت ثبت‌نام به دفترخانه مطبوعات واقع در طبقه‌ی سوم مجتمع شهید آوینی مراجعه نمایند.
طولابی حضور اعضای خانه مطبوعات در این کارگاه را رایگان اعلام کرد.

شایان ذکر است که جواد افتاده که وظیفه آموزش این دوره را به عهده دارد دارای کارشناسی ارشد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی است و دبیری همایش روز رسانه‌های اجتماعی، ارائه مقاله برتر در چهارمین و پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک، مؤسس و سردبیر سایت رسانه‌های اجتماعی را در کارنامه دارد.

 

نظر شما