قدردانی اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان از رئیس دانشگاه آزاد لرستان

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۷:۳۹
کد خبر: ۴۷۲۹۴۰
قدردانی اعضای هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان از رئیس دانشگاه آزاد لرستان
سیزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با حضور اعضاء در سالن اجتماعات ساختمان شهید توکل مصطفی زاده واحد خرم آباد برگزار شد

سیزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با حضور اعضاء در سالن اجتماعات ساختمان شهید توکل مصطفی زاده واحد خرم آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، ،علی محمد رنجبر نماینده ریاست عالی دانشگاه در هیأت امنای استان لرستان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: در سال تحصیلی جدید در واحد خرم آباد 3000 دانشجو جذب شده که نسبت به سال گذشته 20% افزایش را نشان می دهد .

 

رنجبر در ادامه افزود: با عنایت به اینکه بخش قابل توجهی از این تعداد دانشجو را دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تشکیل می دهند همین مسأله باعث شده که وضعیت مالی دانشگاه بسیار بهبود پیدا نماید وی تأسیس رشته پرستاری را نیز یکی دیگر از اقدامات ارزشمند برشمرد.

 

دکتر رنجبر در ادامه افزود  واحد خرم آباد در سال 92 با وجود داشتن بیش از 14000 نفر دانشجو و با وجود تعطیلی کلیه کارهای عمرانی واحدی زیان ده محسوب می شد ولی در حال حاضر با وجود کاهش تعداد دانشجویان به 8000 نفر با تلاش های دکتر ملکی از حالت زیان ده خارج شده و به سود دهی رسیده است به گونه ای که در سال گذشته 5/6 میلیارد تومان سود دهی داشته و این در حالی است که پروژه های عمرانی نیز با صرف هزینه ای در حدود 20میلیارد تومان نیز در حال تکمیل هستند و دو بوستان  هریک به مساحت 5000 متر مربع  ساخته شده و یک پارک جنگلی نیز با کاشت بیش از 16000 اصله نهال نیز احداث شده است که نقش بسیار مهمی در زیبا سازی فضای واحد داشته و علاوه بر آن یک اقدام زیست محیطی قابل توجه است.

 

امام جمعه خرم‌آباد:‌ پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان باعث خوشحالی مردم است

نماینده ریاست عالی دانشگاه در هیأت امنای استان لرستان یکی دیگر از اقدامات مهم انجام شده توسط دکتر یدالله ملکی را استرداد سپرده های واحد خرم آباد نزد سازمان مرکزی عنوان کرد و افزود: تا کنون از مجموع 11میلیارد تومان سپرده واحد خرم آباد نزد سازمان مرکزی 7میلیارد تومان وصول شده است.

دکترملکی: تلاش برای نهادینه کردن قانون و عدالت  در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان

در ادامه این جلسه دکتر یدالله ملکی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان نیز با تشکر از اعضای هیأت امناء گفت: خوشبختانه اعضای هیأت امنای استان خصوصا" نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان از هیچ کمکی دریغ نکرده اند ، وی افزود همه تلاش ما این است که دردانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان قانون و عدالت را نهادینه کنیم .

ملکی در ادامه تعداد کل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در استان لرستان را 28900 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 4000 نفر در مقطع کاردانی ، 18000 نفر در مقطع کارشناسی ،6000 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 580 نفر در مقطع دکتری محصول به تحصیل هستند وی نسبت استاد به دانشجو را در حال حاضر 1 به 69 اعلام کرد و افزود تلاش داریم بر اساس دستور ریاست دانشگاه و با تقویت هرم هیأت علمی لین نسبت را به 1 به 25 برسانیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان تعداد جلسات برگزار شده تا قبل از این جلسه را 12 جلسه ذکر کرد و گفت: در مجموع در این جلسات 64 مصوبه داشته ایم که تا کنون 59 مصوبه یعنی 95%مصوبات  اجرا شده و بقیه در حال اجرایی شدن هستند.

میر عمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان :پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان باعث خوشحالی مردم است.

 

دراین جلسه حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تسلیت ایام سوگواری محرم گفت: پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان باعث خوشحالی مردم است و خواسته همه مردم استان این است که دانشگاه مرکز استان از یک موقعیت خاص و ممتاز برخوردار باشد و از لحاظ امکانات آموزشی و پژوهشی سرآمد دیگر دانشگاه ها باشد.

حجت الاسلام میرعمادی با تشکر از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی را بسیار رضایت بخش توصیف کرد و گفت: باید شرایطی فراهم شود تا هرم هیأت علمی در واحد ها و مراکز آموزشی تابعه تقویت شود و دانشگاه به یک وضعیت مطلوب و ایده آل برسد.

مهندس بازوند استاندارلرستان: یک طرح جامع برای حمایت از مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تهیه شود

مهندس بازوند استاندار لرستان نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات مراکز گفت: به دانشگاه ها نمی توان به عنوان یک بنگاه اقتصادی نگاه کرد و باید حمایت قوی از مراکز آموزشی به عمل آید و یک طرح جامع برای حمایت از مراکز تهیه شود و این مراکز چه از نظر سخت افزاری و چه نرم افزاری مورد حمایت قرار گیرند.

دکترالهیار ملکشاهی:باید از مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی حمایت کرد.

در ادامه دکترالهیار ملکشاهی نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت امنای استان نیز با قدردانی از عملکرد دکتر ملکی دبیر هیأت امنای استان لرستان گفت: باید مشخص شود چه کمک هایی در راستای حمایت از مراکز می توان انجام داد زیرا نگرانی های از پیامد های اجتماعی در صورت ادامه مشکلات مراکز وجود دارد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و عضو دیگر هیأت امنای استان نیز با تشکر از موفقیت های به دست آمده توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصل رقابت را یکی از عوامل رشد و توسعه دانست و گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی زمینه ای فراهم کرد تا استعدادها در هر جایی شرایط رشد و شکوفایی را داشته باشند

بروجردی انگیزه آفرینی را باعث رشد توانمندی ها عنوان کرد و تصریح کرد: باید از واحد ها و مراکز آموزشی تابعه حمایت کرد تا این مراکز بتوانند به تدریج رشد کنند.

تقدیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان از دکتر ملکی

در ادامه دستور کار این جلسه و در جمع بندی عملکرد مدیریت استان لرستان ،  اعضای هیأت امنا به اتفاق آرا  به عنوان یکی از مصوبات خود از عملکرد مبتنی بر سیاست های علمی و کاربردی دکتر یدالله ملکی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان  تقدیر به عمل آوردند.

افتتاح دو بوستان  اندیشه و نشاط در واحد خرم آباد

در حاشیه برگزاری سیزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان دو بوستان نشاط و اندیشه  هر یک به مساحت 5000 متر مربع افتتاح  شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز