مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد:

صدور ۱۰ هزار و ۸۱۹جلد سند مالکیت کاداستری در استان

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۱:۴۸
کد خبر: ۴۷۲۹۶۵
صدور ۱۰ هزار و ۸۱۹جلد سند مالکیت کاداستری در استان
در شش ماهه امسال 10 هزار و 819 جلد سند مالکیت کاداستری در استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گفت: در شش ماهه امسال تعداد 10 هزار و 819 جلد سند مالکیت کاداستری در استان صادر شده است.

سعید محوری با اشاره به عملکرد شش ماهه در این اداره کل در رابطه با تعداد شرکت ها و موسسات ثبت شده افزود:در این مدت 378 شرکت تجاری،تعاونی و موسسه در مراجع ثبت شرکت های تابعه این اداره کل به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال 1394 که 337 شرکت و موسسه بوده است نشان از رشد 12 درصدی می دهد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خلاصه معاملات ثبت شده درشش ماهه امسال  را 5 هزار و 880 مورد و تعداد استعلامات پاسخ داده شده در کمتر از دو روز را 6 هزار و 862 مورد برشمرد.

محوری تعداد تفکیک‌های انجام شده در شش ماهه امسال را 918 مورد عنوان کرد و افزود: این آمار نسبت به سال گذشته که 1327 مورد بوده است کاهش 30درصدی را نشان می دهد.     

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال تعداد ۴ هزار و ۱۱۶ واقعه ازدواج در استان به ثبت رسیده است گفت: این آمار در مدت زمان مشابه سال ۹۴،سه هزار و۸۸۷ مورد بود که رشد ۵.۸ درصدی را نشان می‌دهد.

محوری افزود: در شش ماه گذشته 840 واقعه طلاق در استان در دفاتر رسمی طلاق به ثبت رسیده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل که 693 واقعه بوده است رشد 21 درصدی را نشان می‌دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز