با حضور محمدحسین اسماعیلی معاون هنری و سینمایی:

نشست مسئولین نمایندگی‌های انجمن سینمای جوانان استان تهران برگزار شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۴۵:۲۶
کد خبر: ۴۷۳۱۰۴
نشست مسئولین نمایندگی‌های انجمن سینمای جوانان استان تهران برگزار شد
نشست مسئولین نمایندگی‌های انجمن سینمای جوانان استان تهران با معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا  استان تهران؛ جلسه مسئولین نمایندگی‌های آموزشی انجمن سینمای جوانان استان تهران در دفتر انجمن سینمای جوانان تهران با حضور محمدحسین اسماعیلی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، قلی پور کارشناس مسئول سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، احمد کاوند سرپرست انجمن سینمای جوانان استان تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمدحسین اسماعیلی با عنوان این موضوع که در طی دو سال گذشته همکاری‌های انجمن سینمای جوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران توسعه‌یافته است گفت: افتتاح نمایندگی‌های آموزشی انجمن سینمای جوانان ایران در شهرستان‌های استان تهران مهم‌ترین محصول گسترش روابط فی‌مابین بوده است. با توجه به اینکه شهرستان‌های استان تهران به لحاظ زیرساخت‌های فرهنگی از محروم‌ترین شهرستان‌های سطح کشور هستند امیدوار هستیم با استفاده از پتانسیل‌های انجمن سینمای جوانان ایران در جهت کاهش این محرومیت‌ها قدم‌های مؤثری برداشته شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اشاره به تشکیل دفاتر نمایندگی انجمن در شهرستان ها گفت: تلاش خواهیم کرد با همفکری ایشان آموزش سینما را در سطح استان تهران در روندی سازنده و پویا قرار دهیم، روندی که بازوی اجرایی آن نمایندگی‌های آموزشی انجمن سینمای جوانان استان تهران هستند.

وی با تشکر ویژه از نمایندگی های انجمن در شهرستان ها گفت: بی شک در این مسیر مشکلات بسیاری بر سر راه وجود دارد که باید با تعامل و همفکری و هم افزایی بتوانیم این مشکلات را پشت سر بگذاریم و بستری را برای فعالیت های سینمایی استان در آینده ترسیم کنیم.

احمد کاوند سرپرست انجمن سینمای جوانان استان تهران نیز ضمن اشاره به اهمیت گسترش آموزش در نمایندگی‌های انجمن سینمای جوانان ایران گفت: توجه به جوانان بااستعداد سراسر کشور مهم‌ترین سیاست زیرساختی انجمن در دو سال اخیر بوده است که در این راه نیازمند کمک ادارات شهرستان ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران هستیم تا آموزش سینما از سطح شهر تهران به شهرستان‌های استان تهران گسترش پیدا کند.

وی افزود: همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بسیار ضروری است که باعث تسریع قابل‌ملاحظه در اهداف انجمن می شود، اهدافی که با همراهی انجمن و اداره کل ارشاد تهران محقق خواهد شد.

در ادامه این جلسه مسئولین نمایندگی‌های انجمن بابیان پتانسیل‌های نمایندگی‌ها و شهرستان‌های خود، موانع و کمبودهای موجود و هم‌چنین نقطه نظرات خود در روند گسترش و تقویت شدن فعالیت‌های آغازشده را مطرح کردند.

در پایان مقرر شد تا با برگزاری مراسم ویژه ای از فارغ التحصیلان دوره های آموزشی انجمن سینمای جوانان استان تهران تقدیر و عملکرد دفاتر نمایندگی انجمن گردآوری و در یک مجموعه چاپ و تکثیر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز