معاون آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

پرورش "نجمه خدمتی‌ها" در شرایط فعلی بسیار سخت شده است

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۸:۴۸:۳۷
کد خبر: ۴۷۳۱۰۸
پرورش نجمه خدمتی‌ها در شرایط فعلی بسیار سخت شده است
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه در شرایط فعلی پرورش نجمه خدمتی‌ها بسیار سخت شده است، گفت: ‌باید با همکاری یکدیگر بتوانیم در میادین کشوری خوش بدرخشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدی عجمی‌نژاد عصر امروز در جلسه هماهنگی و هم اندیشی رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان و رؤسای هیئت‌های ورزشی استان با مسئولان انجمنئ های ورزشی آموزش و پرورش اظهار داشت: اگر در ورزش استان اقدامی انجام می‌شود به دلیل زحمتهای همه هیئتهای ورزشی است.

وی با بیان اینکه کار در حوزه ورزش کار در راه خدا و فعالیتی انسان دوستانه است، افزود: همانگونه که اگر دانشگاهی ساخته می‌شود به دلیل انسان سازی است ورزش نیز ابزاری است که انسان را از مرحله آدمیت به انسانیت می‌رساند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: این ابزار مهم با همت اعضای هیئتهای ورزشی و سایر دستگاهها که برای رشد یک جوان و نوجوان تلاش می‌کنند انجام می‌شود.

عجمی‌نژاد با بیان اینکه سال 95 با شعار "تدبیر و تلاش برای توسعه ورزش و نشاط اجتماعی" در حوزه ورزش کشور شروع شده است، تصریح کرد: در این راستا سند توسعه 20 ساله و 5 ساله ورزش استان و همچنین برنامه عملیاتی فعالیتهای سال 95 تهیه شده است.

وی  با اشاره به اینکه در 7 ماهه نخست امسال  برخی از شاخصه‌ها به مرز ایده‌آل رسیده است، خاطرنشان کرد: در این مدت در برخی از شاخصه‌ها هنوز عقب هستیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: در سال 94 تعداد دعوت شدگان به تیم ملی 15 نفر بودند در حالی که در سال 95 تعداد افراد دعوت شده به تیم ملی 18 مورد پیش‌بینی شده بود که تاکنون به 20 نفر رسیدند و این درحالی است که 3 نفر نامه دعوت فدراسیون ورزشی دریافت نکرده‌اند و اگر دریافت شود تعداد دعوت شدگان 23 نفر می‌شوند.

عجمی‌نژاد با اشاره به اینکه سال گذشته 7 نفر عضو تیم ملی در استان وجود داشته است، افزود: در شاخصه‌های عضو تیم ملی امسال پیش‌بینی 8 نفر بوده است و تاکنون 6 نفر عضو تیم ملی در استان وجود دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر در خراسان جنوبی 48 هیئت ورزشی با نظارت اداره کل ورزش و جوانان و 15 انجمن ورزشی با نظارت آموزش و پرورش وجود دارد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی یادآور شد: سال گذشته تفاهم نامه‌ای بین اداره ورزش و جوانان استان و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش پرورش منعقد شد و در این راستا باید طرح استعدادیابی و استفاده از امکانات مشترک با هدف کاهش هزینه‌ها عملی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز