فولاد مبارکه نقش جهان را به مردم اصفهان هدیه کرد؛

نقش جهان سرانجام آماده افتتاح است

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۱:۰۲
کد خبر: ۴۷۳۴۰۳
نقش جهان سرانجام آماده افتتاح است
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: این شرکت نقش جهان را با اعتبار 30 میلیارد تومان تکمیل و آماده بهره برداری کردیم.

به گزارش برنا از اصفهان،سبحانی با اعلام این مطلب افزود: 22 سال پیش ساخت نقش جهان شروع شد و در آن زمان ما کمک 18میلیارد تومانی به این مجموعه داشتیم که متاسفانه به بهره برداری کامل نرسید.

وی خاطرنشان کرد: از ما خواستند ورزشگاه را تکمیل کنیم و بعد از بررسی شرایط با عقد تفاهمنامه ای بین استانداری و وزارت ورزش و جوانان و فولاد مبارکه و با اعتبار30 میلیاردتومانی ادامه ساخت و ساز را تقبل کردیم و به زودی با حضور معاون اول رئیس جمهور شاهد بهره برداری از نقش جهان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: نقش جهان به فولاد مبارکه واگذار شد و قرار شد با تامین منابع مالی و تکمیل ورزشگاه تا مدت معلومی باشگاه سپاهان به عنوان بهره بردار از این مجموعه استفاده کند.تا سقف 30میلیارد هزینه برای اتمام کار لازم بود که تامین کردیم و قرار شد در کمتر از دوسال ورزشگاه را تکمیل کنیم که اینکار را انجام دادیم.

سبحانی تصریح کرد:بیش از 40000 صندلی در طبقه اول نصب شده و تلاش کردیم کار به شکل زیبا و قابل قبولی انجام شد و در حال حاضر چمن ورزشگاه بسیار مطلوب و عالی و نمای ورزشگاه بسیار زیبا است و معتقدیم این ورزشگاه می تواند میزبان مسابقات بین المللی نیز باشد.

وی تاکید کرد: صندلی های طبقه دوم کامل نصف نشده اند چراکه پیش بینی می شود که کمتر از 45 هزار نفر برای تماشا به ورزشگاه بیایند و به همین خاطر در نصب آنها تعجیل نشده است.

 

نظر شما