با حضور معاون سیاسی- اجتماعی استاندار تهران برگزار شد؛

مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان قدس

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۹:۱۹
کد خبر: ۴۷۳۵۲۳
مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان قدس
با حضور دکتر چاوشی سید مهدی محمدی، معاون سیاسی سابق فرمانداری شهرستان شهریار طی حکمی از سوی استاندار تهران به عنوان سرپرست جدید فرماندار شهرستان قدس منصوب شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، مراسم تودیع دکتر ضرغام و معارفه سید مهدی محمدی سرپرست جدید فرمانداری  شهرستان  با حضور چاوشی معاون سیاسی استانداری تهران، رییس دادگستری و دادستان منطقه،  دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار، محمودی نماینده مردم شهرستانهای ملارد، شهریار و شهرقدس، رئیس و اعضای شورای شهر، فرمانده هان انتظامی، نظامی و جمع زیادی از مسئولان شهرستان در سالن  فرمانداری شهر قدس برگزار شد .

در حاشیه این مراسم چاوشی معاون سیاسی استانداری تهران در خصوص تغییر تحول در فرمانداری قدس گفت: اولا تغییرات الزاما منفی نیست و هرتغییری درجهت رعایت مصلحت عموم جامعه مفید است ضمن اینکه دکتر ضرغام  بدلیل اینکه از دانشگاه مامور شده بود و طبق قوانین باحفظ سمت امکان پذیر نبود بعنوان فرماندار ادامه فعالیت دهند از محل خدمتشان استعفا کردند.

وی افزود، فرماندارجدید هم تجربه خوبی دارد و از نیروهای قدیمی استانداری هست، امیدوارم که باشناختی که از منطقه دارند مفیدتر واقع شوند.

چاوشی با اشاره به اینکه درطی سالهای آینده این فرماندار بتواند در شهرستان قدس منشا خدمات باشد، افزود: فرماندار قبلی هم دوران تحصیلی را در حال  سپری کردن بود و برای  پایان نامه اش می بایست بیشتر وقت میگذاشت به همین دلیل به این نتیجه رسیدیم که از نیروهای کارشناس موجود استفاده کنیم که دیگرتعلقات دانشگاهی نداشته باشد.

وی گفت: مهندس محمدی یکی از نیروهای رسمی استانداری هستند و کارمند دولت، و ملزم هستند در شهرستان تمام وقت فعالیت نمایند، و هر زمانی که شرایط اقتضا کند و ببینیم که تغییری به مصلحت مردم و برای پیشرفت کار دولت مفید است حتما  انجام میشود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز