مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین:

۱۰مشاور در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کاسپین مستقر شدند

۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۰۷:۵۶:۳۲
کد خبر: ۴۷۳۵۵۱
۱۰مشاور در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کاسپین مستقر شدند
حمیدرضا خانپور گفت: مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کاسپین مستقر در شهرک صنعتی کاسپین با انتخاب 10مشاور جدید جهت ارائه خدمات نرم افزاری به واحدهای صنعتی و تولیدی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در آیین بهره برداری از مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کاسپین اظهار کرد: این مرکز به منظور کمک به ارتقای دانش ارائه دهندگان خدمات کسب و کار و فعالیت های تولیدی و رقابت در بازارهای جهانی و ساماندهی توانمندی ها و امکانات موجود در منطقه برای ایجاد پیوند بین امکانات و منابع دانشگاه ها و مراکز پژوهشی، فناوری و صنعتی منطقه و توانایی واحدهای فناوری و کسب و کار با در اختیار گرفتن 10مشاور راه اندازی شده است.

خانپور با اشاره به ایجاد فضای رقابتی در تامین خدمات مورد نیاز کسب و کار تولیدی استان اذعان کرد: افزایش توان رقابت در کسب و کار، ارائه مشاوره لازم به کارآفرینان، ایجاد و بهره برداری از بنگاه های اقتصادی جدید، ترویج و تقویت فرهنگ مشاوره، تولید، کارآفرینی و آموزش در واحدهای صنعتی کوچک و متوسط، احیای واحدهای راکد و نیمه فعال و کمک به جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی در بخش های تولیدی کشور از دیگر اهداف دفاتر مشاوره در این مرکز می باشد.

وی تصریح کرد: شرکت های مشاوره ای در حوزه بهبود کیفیت، دانش بنیان، آموزش، فن بازار منطقه ای، صادرات و واردات، مالی و حسابداری از جمله شرکت های مشاور مستقر در این مرکز هستند.

قابل ذکر است مرکز فناوری و کسب و کار کاسپین در شهرک صنعتی کاسپین با هزینه ای بالغ بر 20میلیارد ریال احداث شده که هم اکنون 10مشاور در این مرکز مستقر هستند.

همچنین راه اندازی نمایشگاه دائمی محصولات تولید شده در شهرکهای صنعتی استان هم از مهمترین اقدامات در این مرکز می باشد.

شهرکهای صنعتی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز